تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802778346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدنبال ساختن تیم ملی قدرتمند هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس انجمن بیس‌ بال و سافت‌بال:
بدنبال ساختن تیم ملی قدرتمند هستیم
علیرضا ادیب اظهار داشت: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال استعداد یابی آموزش و ساختن تیم ملی قدرتمند را در برنامه آتی خود دارد
علیرضا ادیب‌رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال برای ساختن تیم ملی قوی و حضور موفق در میادین بین‌آلمللی معتبر نیاز به گامی جدی در جهت استعداد یابی و آموزش دارد. 
 
وی ادامه داد: انجمن در نخستین گام برای تقویت بیس‌بال و سافت‌بال برنامه ریزی کرده است تا این رشته در کل کشور گسترش یابد البته شناساندن این رشته مهم ترین هدف اولیه انجمن است. 
 
وی ادامه داد: انجمن در گام بعدی بدنبال تقویت زیر ساخت‌ها و شناساندن‌ علاقمندان و مستعدان این رشته است استعدادیابی‌ و آموزش فراگیر است که در این راستا با تشکیل کمیته استعداد‌یابی با مدارس کشور آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم جلسات متعددی را برگزار کردیم تا رشته بیس بال و سافت‌بال را در مدارس و دانشگاه‌ها راه اندازی کنیم و استعدادهای فراوان را کشف کنیم و آتیه‌ این رشته را تضمین کنیم. 
 
 ادیب افزود: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال در خصوص تشکیل تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های بین‌المللی در رده جوانان با یک مربی جوان ژاپنی به توافق رسیده است قرار است مربی ژاپنی از فروردین ماه 93 هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده گیرد. 
 
رییسی تصریح کرد: در رده بزرگسالان‌در کشورمان مربیان با دانش و با تجربه بسیاری داریم انجمن درصدد بکارگیری مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان است با طراحی برنامه ای در جهت جذب اسپانسر به طور حتم در آینده نزدیک از تجارب مربیان بزرگ خارجی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان بهره‌مند می شویم. 
 
ادیب ادامه داد: شرایط سافت‌بال بانوان نیز مناسب است فعالیت مثبتی در حال انجام است و حضور تیم می بانوان در مسابقات چهار جانبه پاکستان و رقابت های غرب آسیا زمینه کسب تجربه و آمادگی بانوان ملی‌پوش را درمیادین معتبر آتی فراهم می‌کند. 


رئیس انجمن افزود: ازدیگر اهداف این انجمن در آینده حضورفعال در مجامع بین المللی و گرفتن کرسی در کنفدراسیون آسیا و جهان است. 


برای بین المللی شدن این رشته باید درمجامع مختلف حضوری فعال دشته باشیم. انجمن درنخستین قدم خود درجهت حضور در مجامع بین المللی فاطمه حسن نیا نایب رئیس بانوان را به نشست کنفدراسیون آسیا اعزام کردیم. انجمن در صدصد است در آینده نزدیک میزبان یکی از این اجلاس‌ها باشد. 


وی افزود: کمبود وسایل، امکانات و تجهیزات را می‌توانیم با تعاملات بین المللی برطرف کنیم. در این راستا نماینده ژاپنی بیس بال بریج درسفر خود به تهران مقداری وسایل و تجهیزات را در اختیار ما قرار داده است. 


البته مقرر شده سرمربی ژاپنی تیم ملی جوانان کشورمان نیز با حضورش درتهران مقداری تجهیزات نیز برای استفاده ملی‌پوشان وورزشکاران این رشته با خود به همراه آورد. 


ادیب افزود: کنفدراسیون سافلت بال آسیا در جلسه کنفدراسیون قاره وعده داده است که برای برطرف کردن کاستی ها و حل مشکلات و محدودیت‌ها امکانات، انجمن بیست بال و سافت بال کشورمان را حمایت کند. 


رئیس انجمن ادامه داد: کنفدراسیون اسیا فعالیت بیس بال در المپیک و حضور این رشته دربازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را نقطه‌ی عطفی برای این رشته دانست و طبق سخنان " توماس باخ" رئیس آلمانی TOC بیس بال ازدوره بعد وارد رشته‌های المپیک می‌شود لذا همین مسئله فعالیت حرفه‌ای کنفدراسیون آسیا را در بر دارد تا این رشته رشد کند. 


از طرفی کاندیدا شدن این رشته برای  حضور دربازی‌های 2014 اینچئون وظیفه کنفدراسیون را سنگینتر خواهد کرد. 


رئیس افزود: انجمن در راستای مکاتباتی که با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک داشته است خواستار حمایت ویژه از این انجمن شده است و تقاضا کردیم انجمن بیس بال و سافت بال را برای تحقق اهداف بلند مدت وتقویت و  گسترش و توسعه بیس بال و سافت بال حمایت کند. 
ا
نتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن