تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سانچس: الگوي من رونالدو است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سانچس: الگوي من رونالدو است
ستاره شيليايي خط حمله بارسلونا مهاجم برزيلي پيشين کاتالان‌ها را به عنوان الگوي خود معرفي و اعتراف کرد به خاطر علاقه‌اش به وي شماره 9 آبي و اناري‌ها را انتخاب کرده است.

الکسيس سانچس، مهاجم شيليايي بارسلونا در مصاحبه‌اي از زندگي شخصي خود و وضعيت فعلي‌اش در جمع آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا گفت.

به نقل از تسنيم، سانچس که 2 فصل پيش از اودنيزه به بارسلونا پيوست در پاسخ به اين سوال که چرا پيراهن شماره 9 کاتالان‌ها را انتخاب کرده، اظهار داشت: مسئولان تيم به من گفتند چه شماره‌هايي باقيمانده که مي‌توانم آنها را انتخاب کنم و من هم به خاطر علاقه خاصي که به رونالدوي برزيلي (پديده) دارم تصميم گرفتم پيراهن او را بپوشم. او در زمان حضورش در بارسلونا پيراهن شماره 9 را مي‌پوشيد.

وي افزود: رونالدو در زمان حضورش در بارسلونا فصل خوبي را تجربه کرد و اين پيراهن را به خاطر او انتخاب کردم.

مهاجم پيشين اودينزه که در اين گفت و گو مادر خود را به عنوان تنها الگوي واقعي‌اش معرفي و اعتراف کرد زياد اهل سينما رفتن نيست، در پاسخ به سوال ديگري درباره اوقات فراغتش، عنوان کرد: ترجيح مي‌دهم در خانه‌ام فيلم تماشا کنم تا اينکه به سينما بروم. معمولاً هم در کنار اعضاي خانواده‌ام فيلم‌هاي ترسناک مي‌بينم. آخرين باري که به سينما رفتم را به ياد نمي‌آورم.

برخلاف بسياري از هم‌تيمي‌هايش در بارسلونا، الکسيس سانچس اهل استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي نيست. او در خصوص علت بي‌ميلي‌اش براي استفاده از اين ابزارها براي ارتباط برقرار کردن با طرفداران خود خاطرنشان کرد: من طرفداري واقعي براي شبکه‌هايي اجتماعي مانند توئيتر و اينستاگرام نيستم. در ابتدا استفاده از آنها مفرح به نظر مي‌رسد اما هرچه مي‌گذرد کسل کننده‌تر مي‌شوند چون مجبورت مي‌کنند دائم تلفن همراه‌تان را به خودتان بچسبانيد.

جمعه 1392/12/09 15:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن