تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802360401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود حامی مالی مناسب،مهم ترین دلیل غیبت تیم های مازندرانی در لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات فوتبال استان : نبود حامی مالی مناسب،مهم ترین دلیل غیبت تیم های مازندرانی در لیگ برتر است ساری – ایرنا – رییس هیات فوتبال مازندران گفت : نبود حامی مالی مناسب ، مهم ترین دلیل غیبت تیم های مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور است .


ˈ غلامرضا بهروان ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : نبود حامی مالی مناسب موجب می شود بازیکنان مستعد مازندران پس از گذشت مدت زمانی اندک ، راهی تیم های دیگر استان های کشور و آزمودن بخت خود برای حضور در تیم های لیگ برتر شوند .
وی بیان کرد : تیم های مازندرانی در همه رده های سنی و لیگ های کشوری حضور دارند اما بدون استثنا ، همه آن ها از کمبود منابع مالی در رنج هستند .
رییس هیات فوتبال مازندران افزود : ورود صنایع و کارخانجات برای حمایت مالی از این تیم ها ، راه حل قطعی رفع مشکل مالی تیم های فوتبال مازندران است که با تدوین طرحی مناسب ، استفاده از این ظرفیت را در دستور کار قرار داده ایم .
بهروان گفت : کمبود بودجه تیم های استان موجب می شود بازیکنان در همه رده های سنی به دنبال پیدا کردن تیم در استان های دیگر باشند که مهاجرت بازیکنان در سنین نوجوانی و جوانی ، زمینه بروز مشکلات فرهنگی را فراهم خواهد کرد .
وی افزود : باید پذیرفت که پیشرفت این بازیکنان در شرایط فعلی مستلزم خروج از تیم های مازندرانی است و در حال حاضر تیم های استان ، استطاعت لازم برای حفظ این بازیکنان را ندارند .
رییس هیات فوتبال مازندران گفت : با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان تیم های مازندرانی از لحاظ بودجه و ساختار و زیرساخت مناسب ، شاهد اقبال همیشگی علاقه مندان به فوتبال در شهرهای استان هستیم که لازم است با تلاش برای حل این مشکلات ، از استعدادهای فراوان فوتبا استان بدرستی استفاده کنیم .
وی افزود : یکی از مشکلاتی که فوتبال کشور دارد ، بی توجهی به طرح آمایش سرزمینی و کمک یکسان به همه استان های کشور است .
او ادامه داد : ممکن است در برخی مناطق کشور ، علاقه و استعداد زیادی در رشته فوتبال وجود نداشته و مردم آن استان ، رشته ورزشی دیگری را به عنوان ورزش اول پذیرفته باشند اما باز هم کمک های اعطا شده به این استان با استانی مانند مازندران که بیش از 150 تیم کشوری در رده های سنی گوناگون فوتبال دارد ، یکسان است .
رییس هیات فوتبال مازندران از رفتار غیرحرفه ای بازیکنان برخی تیم های استان انتقاد کرد و گفت : این بازیکنان به جای آن که اصول حرفه ای را از فوتبالیست های لیگ برتری بیاموزند ، فقط اعتصاب و تمرین نکردن را یاد گرفته اند و با تکرار این رفتار ، موجب بروز مشکل برای تیم استان خود شدند .
وی به مشکل بدهکاری تیم های نساجی و پرسپولیس شمال قائمشهر که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند اشاره کرد و افزود : این تیم ها مثل هم تیم های دیگر این لیگ بدهکارند و هنوز نتوانسته اند بر این مشکل خود غلبه کنند .
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت : تیم های نیروزی زمینی تهران و مس رفسنجان ، تنها تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند که بدهکاری ندارند .
وی به بروز برخی شایعات در مورد فشارسیاسی برای جلوگیری از صعود تیم نساجی به لیگ برتر اشاره کرد و افزود : مشکل نساجی برای صعود نکردن به لیگ برتر سیاسی نیست و هیچ فشاری برای جلوگیری از این صعود در تیم نساجی و دیگر تیم های فوتبال استان وجود ندارد .
رییس هیات فوتبال مازندران از تلاش برای احیای مجدد تیم فوتبال شموشک نوشهر خبر داد و گفت : این تیم با سابقه فوتبال مازندران که به دلیل برخی بی مهری ها ، دچار سکون و خاموشی شده بود بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .
وی افزود : شموشک سهم فراوانی در پیشرفت فقوتبال استان و معرفی چهره های شاخص به فوتبال ایران دارد و حضور و فعالیت مجدد این تیم می تواند زمینه مناسبی برای احیای فوتیال غرب مازندران و ایجاد انگیزه در بازیکنان فوتبال استان باشد . ک/3
7331/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن