تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802916201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: نمازي ديگر جايي در تيم‌ملي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: نمازي ديگر جايي در تيم‌ملي ندارد
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با انتقاد از دستيار پيشين خود تاکيد کرد که اميد نمازي ديگر جايي در تيم ملي ندارد.

کارلوس کي‌روش پس از پايان تمرين امروز تيم ملي در بين خبرنگاران گفت: همانطور که مي‌دانيد چند بازيکن جديد به تيم ملي دعوت شده‌اند که اميدوارم در بازي با کويت بتوانيم از آنها استفاده کنيم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: ما تيم جديدي نخواهيم داشت چون زماني براي داشتن تيمي متفاوت نداريم. پايه‌هاي تيم پيش از اين مشخص شده و شکل گرفته است اما با اين وجود هنوز جاهاي خالي داريم و منصفانه بود که از بهترين‌هاي ليگ براي جايگزيني اين جاهاي خالي استفاده کنيم. مقابل تيم کويت از گروه جديدي از بازيکنان استفاده مي‌کنيم اما پايه‌هاي اصلي تيم ملي مقابل گينه به ميدان مي‌روند.

کي‌روش درباره دعوت نکردن از سردار آزمون تصريح کرد: محدوديت‌هايي براي دعوت از بازيکنان داشتيم. 34 بازيکن به تيم ملي دعوت کرديم و در فرصت‌هاي آينده از بازيکناني چون سردار آزمون استفاده خواهيم کرد. آزمون در چند ديدار گذشته تيمش از ابتدا بازي نکرده و به اين نتيجه رسيديم از بازيکناني که در تيم‌هايشان موثر بوده‌اند استفاده کنيم.

وي در خصوص دعوت نکردن از علي کريمي و مهدي رحمتي گفت: اين اردو فرصت مناسبي براي بازيکنان جديد است. کريمي به اندازه کافي شناخته شده است و لزومي ندارد مقابل کويت بازي کند تا محک بخورد. اين درست است که درهاي تيم ملي براي همه بازيکنان باز است اما نمي‌توانيم 100 بازيکن را به تيم ملي دعوت کنيم.

سرمربي تيم ملي در مورد استعفاي سيموئز و اميد نمازي از کادر فني تيم ملي عنوان کرد: در مورد سيموئز توضيحات رسمي اعلام شد؛ او به دليل مشکلات خانوادگي و شخصي تصميم گرفت از تيم ملي کناره‌گيري کند. سيموئز به اين نتيجه رسيد که اکنون زندگي خصوصي‌اش مهمتر از فوتبال است و با توجه به اينکه در شرايط حساسي قرار گرفته ترجيح داد به فکر خانواده‌اش باشد.

کي‌روش ادامه داد: درباره شخص ديگري که سوال کرديد (اميد نمازي) بايد بگويم کار او غير موجه و غير قابل توضيح بود. او (نمازي) تيم ملي را ترک کرد و دپارتمان حقوقي پيگير اين مسئله خواهد بود. او بدون هيچ دليلي تيم ملي را رها کرد و کساني که به دنبال تيم ملي نباشند جايي در تيم ملي نخواهند داشت. اگر کار مربي اين است که نمازي انجام مي‌دهد همانند مانع چيدن؛ تدارکات تيم ما (عباس) نيز مي‌توانست انجام دهد.

وي خاطرنشان کرد: اکنون مهدي صفايي به تيم ملي اضافه شده و خوشحاليم که او در تيم ملي حضور دارد.

کي‌روش افزود: تا يکي دو روز آينده دکتر ديگو آرژانتيني و همچنين برونو برزيلي از کورينتيانس برزيل به ما اضافه خواهند شد. يک دستيار ديگر نيز به جمع ما اضافه خواهد شد که در ارتباط با آن بعدا نظر مي‌دهم. با اين حال زماني که ما يک مربي را در اختيار خواهيم گرفت تنها بر اساس واقعيت فوتبالي او تصميم مي‌گيريم و به رنگ پوست و مليت دستيارمان کاري نداريم.

اين مربي پرتغالي يادآور شد: بايد اين واقعيت را بگويم که سيموئز و نمازي از تيم ملي جدا شده‌اند و تيم ملي بايد با افرادي کار کند که تنها دوست دارند در تيم باشند پس در نتيجه ما امروز يک قدم رو به جلو برداشته‌ايم و با آمدن مربيان جديد قطعا قوي‌تر خواهيم شد.

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص توپ‌هاي جام جهاني که در تمرين امروز مورد استفاده قرار گرفت گفت:‌ فکر مي‌کنم اين توپ‌ها بسيار خوب و توپ‌هاي نرمي هستند که به کابوس دروازه‌بان‌ها تبديل خواهند شد. امروز روز اول استفاده از اين توپ‌ها بود و در زمان بازي گينه و کويت سعي مي‌کنيم با اين توپ‌ها بازي کنيم تا بتوانيم با اين شرايط خودمان را وفق دهيم.

کي‌روش در ارتباط با اسپانسرهايي که از آنها استفاده کرده تاکيد کرد:‌ برخي لوازم جزء وسايل شخصي است که خود فرد بايد آن را تهيه کند و تي‌شرت و ساير لوازم براي خود آن فرد است و اگر مي‌خواهيد آن را به شما بدهم. امروز يکسري پيراهن بنفش براي من آوردند که اگر مي‌خواهيد آن را به شما بدهم و شما آن را از فردا بپوشيد.

کي‌روش در خصوص پيشنهاد آفريقاي جنوبي و منچستريونايتد انگليس تصريح کرد: واقعيت اين است که تمرکز من تنها بر روي جام جهاني است و ما در تلاش هستيم تا يک تيم قوي را راهي جام جهاني کنيم. در ارتباط با قرارداد خودم نيز همانگونه که گفتم خدا را شکر مي‌کنم که در زندگي اين تعداد موقعيت براي من بوجود آمده بود که از چند جاي دنيا به من پيشنهاد مي‌دهند تا با آنها همکاري کنم.

وي اضافه کرد: ابتدا بايد بدانم که فوتبال ايران از آيند‌ه‌اش چه مي‌خواهد و اين براي شخص من بسيار مهم است. فکر مي‌کنم در يکي دو روز گذشته پيغام قسمتي از صحبت‌هايم که قبلا انجام داده بودم به مردم رسيد و تنها از 4 بازي يک برد و يک تساوي حاصل کار 4 نماينده ايران در آسيا بود و تيم‌هاي ايراني مقابل تيم‌هاي سوم و چهارم قطر و کشورهاي عربي چنين بازي‌هايي برگزار کردند.

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: اين نتايج بايد يک بيدارباش باشد و اينکه شما هيچ‌گاه نمي‌توانيد با صحبت کردن بيرون زمين در درون زمين پيروز باشيد و اگر مي‌خواهيد بگوييد که ايراني پيروز است بايد در درون زمين خودتان را ثابت کنيد.

کي‌روش درباره بازي دوستانه با گينه گفت: گينه را به اين دليل انتخاب کردم که اين تيم چندين بازيکن اروپايي دارد و اين ديدار مي‌تواند براي ما بسيار مفيد باشد تا يک چاشني از تيم‌هاي آفريقايي را به بازيکنانمان نشان دهيم و آنها بتوانند با فوتباليست‌هاي آفريقايي بازي کنند. به اعتقاد من تيم ملي فوتبال ايران هيچ وقت نمي‌تواند با تمرين در زمين‌هاي فعلي پيشرفت کند.

وي گفت: بايد مسابقات ليگ را به خوبي برگزار کنيم تا بازيکنان، مربيان و باشگاه‌ها رضايت داشته باشند. اين مسائل براي من از اهميتي زيادي برخوردار است. اگر کفاشيان با در نظر گرفتن اين موارد فکر مي‌کند 20 درصد از توافق تمديد قرارداد من با فدراسيون باقيمانده است، من معتقدم با مسائلي که عنوان کردم 80 درصد باقيمانده است.

کي‌روش در مورد دعوت از ادينيو به تيم ملي ايران اظهار داشت: اگر بخواهيم به اين سوال اهميت بدهيم، يعني به سوالات نادرست و سخيف پاسخ داده‌ايم.

جمعه 1392/12/09 14:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن