تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوئیس: مسابقه مقابل میلان تاثیرپذیر از شکست در لالیگا نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لوئیس: مسابقه مقابل میلان تاثیرپذیر از شکست در لالیگا نیست
بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: شکست ما در لالیگا نتیجه بازی مقابل میلان را در لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، فیلیپه لوئیس بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: ما در بازی مقابل اوساسونا شکست خوردیم زیرا حریف بسیار توانمند و پرقدرت بود و توانست همه قدرت خود را بکار بگیرد و امتیاز کامل این مسابقه را از آن خود کند.

درحال حاضر باید اعلام کنم که مشکل خاصی نداریم و روی نقاط ضعف خود مطالعه کرده‌ایم تا بتوانیم با قدرت هر چه بیشتر پیش رفته و توان خود را برای لیگ قهرمانان و بازی بعدی در لالیگا بکار بگیریم.

به نظرم شکست مقابل اوساسونا در نتیجه بازی بعدی ما مقابل میلان درلیگ قهرمانان اروپا هیچ تأثیری نخواهد داشت و ما با اقتدار هر چه بیشتر تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در بازی برگشت مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا موفق پیش رویم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن