تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803687731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: قرار نيست ملي‌پوشان رزمي‌کار شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي: قرار نيست ملي‌پوشان رزمي‌کار شوند
سيموئز به دليل مشکلاتي که داشت از ما جدا شد اما او پيش از اين به ما قول داده بود تا پايان جام جهاني با ما بماند ولي به دليل مشکلات خانوادگي کي‌روش اين اجازه رابه او داد که از تيم ملي برود.

مهدي محمدنبي در حاشيه اردوي تيم ملي فوتبال درباره اين اردو گفت: از 34 نفري که به اردوي تيم ملي دعوت شدند 23 نفر به اردو ملحق شدند و بيت‌آشور صبح امروز به تهران رسيده که فعلا مشغول استراحت است. دژاگه، جهانبخش، قوچان‌نژاد، داوري و حقيقي هم در روز بازي با کويت به تيم ملي اضافه مي‌شوند و يک تعداد از بازيکنان تراکتورسازي و سپاهان هم امروز به ما مي‌پيوندند و فکر مي‌کنم براي بازي با گينه همه بازيکنان در اختيار تيم ملي هستند اما در بازي با کويت لژيونرها حضور ندارند.

به نقل از فارس، وي درباره صحبت‌هاي ابتدايي کي‌روش با بازيکنان تيم ملي افزود: معمولا کي‌روش در آغاز تمرينات يک ربع براي بازيکنان صحبت مي‌کند و مسائل موجود را با بازيکنان مرور مي‌کند. همچنين او و بازيکنان در اين زمان درباره مسائل روز با يکديگر به گفت‌وگو مي‌پردازند.

نبي درباره اردوي بعدي تيم ملي گفت: بعد از دو بازي که در اسفند ماه انجام خواهيم داد اردوي بعدي ما در آفريقاي جنوبي خواهد بود و با 4 تيم باشگاهي آنجا بازي داريم که اسم‌شان سخت است و نمي‌توانم بگويم! احتمالا هم با تيم ملي که همجوار آفريقاي جنوبي است بازي خواهيم داشت. بعد از آن به اردوي اتريش مي‌رويم و با بلاروس، مونته‌نگرو و کنگو بازي مي‌کنيم و البته مکاتباتي هم براي بازي با مقدونيه انجام داديم. بعد از آن به تهران مي‌آييم و بعد در اردوي نهايي در سائوپائولو با تيم ملي ترينيداد و توباگو بازي خواهيم کرد.

وي ادامه داد: براي تيم ملي هم مراسم خداحافظي خوب مي‌گيريم و قصد داريم در يک سالن اين مراسم را برگزار کنيم تا خداحافظي باشکوهي براي تيم ملي گرفته باشيم.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در خصوص جدايي سيموئز از تيم ملي اظهار داشت: سيموئز به دليل مشکلاتي که داشت از ما جدا شد اما او پيش از اين به ما قول داده بود تا پايان جام جهاني با ما بماند ولي به دليل مشکلات خانوادگي کي‌روش اين اجازه رابه او داد که از تيم ملي برود و کفاشيان هم با اين موضوع موافقت کرد.قرار است دو مربي از کورينتيانس برزيل در اردوي آفريقاي جنوبي به ما اضافه شود.

نبي در خصوص حضور صفايي قهرمان کيک بوکسينگ جوان به عنوان مربي بدنساز تيم ملي بيان داشت: او قهرمان کيک بوکسينگ جهان در سه مرحله شده و مربي رزمي محسوب مي‌شود اما از آنجا که کي‌روش در تيم‌هاي ديگر چنين تجربه‌اي داشته از ما خواست تا مربي در اين رشته در کنار تيم ملي باشد تا بتواند در چند بخش آمادگي فکري، تمرکز جسماني و رفلکس‌ها روي بازيکنان کار کند و قرار است او بازيکنان تيم ملي را به اين رفلکس‌ها برساند و از اردوي آفريقاي جنوبي به صورت تمام وقت ما با خواهد بود.

وي ادامه داد: البته حضور او به دليل رزمي‌کار شدن بازيکنان تيم ملي نيست! خود من رزمي مي‌دانم و نياز به مربي رزمي نداريم! او به تيم ملي مي‌آيد تا بر روي تمرکز بازيکنان کار کند تا قواي جسماني بازيکنان بالاتر برود.

دبير کل فدراسيون فوتبال درباره حضور دستيار ايراني در تيم ملي عنوان کرد: من با کي‌روش در اين باره صحبتي نکردم و تمرکز او بر روي موجودي فعلي است و قرار است دو مربي برزيلي در آفريقاي جنوبي به ما اضافه شود و يک مربي آرژانتيني هم که در کورينتيانس فعاليت مي‌کند تا دو روز ديگر به ما ملحق خواهد شد.

نبي درباره تمديد قرارداد تيم ملي با کي‌روش تصريح کرد: ما با او براي ماندن در ايران تا سال 2018 توافق کرديم و او هم قبول کرده در تيم ملي بماند ولي بايد همه چيز روي کاغذ بيايد تا رسمي شود.

وي در خصوص استفاده از توپ‌هاي جام جهاني در اين اردوي جام جهاني گفت: 150 توپ گرفته‌ايم تا از اين اردو بازيکنان با اين توپ‌ها کار کنند.

جمعه 1392/12/09 12:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن