تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراي مشورتي حقوقي در استانداري بوشهرتشکيل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۶ب.ظ)
استاندار بوشهر: شوراي مشورتي حقوقي در استانداري بوشهرتشکيل مي‌شود سالاري گفت: براي رسيدگي به دعاوي حقوقي دستگاههاي اجرايي و جلوگيري و برخورد با پديده زمين خواري شوراي مشورتي حقوقي در استانداري بوشهر تشکيل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سالاري استاندار بوشهر در نشست شوراي اداري استان بوشهر با تاکيد بر ارائه خدمات شايسته به مردم اظهار کرد: مردم در همه عرصه‌ها نقش خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌هاي آن براي توسعه و بالندگي نظام اسلامي ايران نشان داده‌اند که مسئوليت و وظيفه ما در خدمت رساني به مردم سنگين‌تر مي‌کند.
وي با بيان اينکه مردم در 24 خرداد با حضور پرشور در عرصه انتخابات حماسه سياسي خلق کردند تصريح کرد: مردم بسيار پررنگ در پاي صندوق‌هاي اخذ راي حضور يافتند و ضمن نشان دادند اتحاد و همدلي خود ،تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي و مسئولان نظام را به منصه ظهور رساندند.
استاندار بوشهربا تاکيد بر خلق حماسه اقتصادي تصريح کرد: حماسه اقتصادي پس ازابلاغ سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي رهبر معظم انقلاب اسلامي اجرايي و زمينه آسايش و آرامش بيش از پيش مردم فراهم مي‌شود.
سالاري تاکيد کرد: با ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي از تمامي ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي کشور درابعاد اقتصادي استفاده مي‌شود و تحول شگرفي در اين بخش ايجاد مي‌شود.
وي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي به مفهوم اقتصاد رياضتي و يا تحمل مشکلات نيست خاطرنشان کرد: با استفاده از اقتصاد مقاومتي ضمن اينکه شاهد افزايش توليد در ابعاد گوناگون هستيم زمينه خودکفايي اقتصادي ورهايي از وابستگي به اقتصاد ديگر کشورها در ابعاد گوناگون فراهم مي‌شود.
استاندار بوشهر بر مشارکت صاحب‌نظران و انديشمندان در عرصه اقتصاد مقاومتي تاکيد کرد و گفت: شناخت ظرفيت‌هاي انساني صاحب‌نظر و انديشمند و ارائه نوآوري ، خلاقيت وابتکاردراجراي اقتصاد مقاومتي ضروري است.
سالاري تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي مي‌تواند در بحران‌هاي اقتصادي، الگويي الهام بخش از نظام اقتصادي اسلام را عينيت بخشد و زمينه و فرصت مناسب را براي نقش آفريني مردم و فعالان اقتصادي در تحقق حماسه اقتصادي فراهم کند.
وي در اين نشست ضمن معرفي سعيد زرين فر به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار بوشهر از خدمات محمد حسين زارع معاون قبلي قدرداني کرد.
استاندار بوشهر از تشکيل شوراي مشورتي حقوقي در استانداري بوشهر خبرداد و گفت: براي رسيدگي به دعاوي حقوقي دستگاههاي اجرايي و جلوگيري و برخورد با پديده زمين خواري شوراي مشورتي حقوقي در استانداري بوشهر تشکيل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن