تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802529854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوچي، اميد ايران در جام جهاني 2014


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوچي، اميد ايران در جام جهاني 2014
نشريه ديلي‌تلگراف انگليس در گزارشي مهاجم ايراني تيم چارلتون را به عنوان يکي از مهره‌هاي اصلي تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل معرفي کرده است.

نشريه ديلي‌تلگراف چاپ لندن در گزارشي عملکرد رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ايراني تيم دسته اول چارلتون اتلتيک انگليس را زير ذره‌بين قرار داده و شانس موفقيت وي براي درخشش در جام جهاني 2014 به همراه تيم ملي ايران را بررسي کرده است.

به نقل از تسنيم، ديلي‌تلگراف در اين گزارش با عنوان «اميدهاي ايران براي درخشش در جام جهاني 2014 به مهاجم چارلتون، رضا قوچان‌نژاد يا همان گوچي است»، با اشاره به احتمال رو‌دررو شدن مهاجم تيم چارلتون اتلتيک در جام جهاني با ستاره‌هايي مانند ليونل مسي، سرخيو آگرو، کارلوس توس و ادين ژکو، نوشته است :«ماه ژانويه سالي‌ که در آن جام جهاني برگزار مي‌شود براي تمام بازيکنان ماه انگيزه و جنب و جوش است. اين ماه آخرين فرصت بازيکنان براي اثبات توانايي‌هايشان جهت حضور در تيم‌هاي ملي کشورشان است. در اين ماه دقايق حضور در ميدان بيشتر از درخشش و زمان بيشتر از افتخارات اهميت دارند. در اين ماه ممکن است بازيکني که در تابستان از يادها رفته بود دوباره در کانون توجه قرار بگيرد و تيم‌هاي زيادي را براي جذب وي وسوسه کند.»

در ادامه مي‌خوانيم :‌«در بازار پرهياهوي نقل و انتقالات ژانويه جابجايي يک بازيکن از نگاه خيلي‌ها مخفي ماند و خيلي به آن اشاره نشد اما اين بازيکن همان کسي است که مي‌تواند در جام جهاني حرف‌هاي زيادي گفتن داشته باشد و همان کسي باشد که بازي تيم‌هايي مانند بوسني و هرزگوين، نيجريه، آرژانتين و البته تيم ملي ايران را تحت تاثير قرار دهد.»

در ادامه اين گزارش آمده است:«رضا قوچان‌نژاد، مهاجم 26 ساله تيم ملي ايران، همان کسي که تيم ملي کشورش را به جام جهاني برزيل رساند، يکي از بازيکناني بود که ‌انتقالي رويايي به فوتبال انگليس داشت، البته نه به يک تيم ليگ برتري. گوچي در اواسط يکي از سرد‌ترين زمستان‌هايي که مردم انگليس به ياد دارند، به اين کشور قدم گذاشت تا به تيم قعر جدولي چارلتون اتلتيک براي فرار از سقوط کمک کند. هر کسي که صعود ايران از مرحله انتخابي جام جهاني 2014 را تماشا کرده باشد، شايد از حضور گوچي در سطح دوم فوتبال انگليس تعجب کرده است. به لطف گل، سرعت و فرصت طلبي او جلوي دروازه کره‌جنوبي بود که ايران به مرحله نهايي جام جهاني رسيد. آخرين بازي ايران در مرحله انتخابي در خانه کره جنوبي شايد سخت‌ترين بازي فوتبال آسيا بود. ازبکستان، ايران و کره همگي شانس صعود داشتند و در عين حال ممکن بود سوم شوند، رده‌اي که هيچ کدام‌شان نمي‌خواستند در آن قرار بگيرند.»

ديلي‌تلگراف همچنين نوشته است:«رجزخواني کره‌‌اي‌ها براي ايران از جمله اظهارنظرهاي جنجالي سرمربي اين تيم که گفت کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران جام جهاني را از تلويزيون خانه‌اش تماشا خواهد کرد و همچنين ادعا سونگ هئونگ مين، کاپيتان اين تيم که کي‌روش خون گريه خواهد کرد، فضاي پرتنشي را براي بازي ساخته بود اما در نهايت اين گوچي بود که در کره درخشيد و از اشتباه دفاعي حريف براي فراري تند و تيز و شوتي زيبا که دروازه کره‌اي‌ها را فرو ريخت استفاده کرد. ايران برد تا به عنوان صدرنشين صعود کند و هيچ خبري از چشمان پرخون نباشد.»

اين نشريه در ادامه نوشته است: «او با اين کار جنجال فراواني به راه انداخت که البته خيلي‌ها او را به خاطر شادي پرحاشيه‌اش بخشيدند. کمترين دليلش هم آن بود که کي‌روش کسي بود که قوچان‌نژاد را براي بازي در تيم ملي ايران متقاعد کرد. گوچي در ايران متولد شده اما در همان سنين کودکي همراه با خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. او در هلند بزرگ شد و در تيم‌هايي مانند هيرنوين و استانداردليژ بلژيک هم توپ زد. استعداد او را در همان سنين نوجواني کشف کردند. او براي تيم زير 16، زير 17، زير 18 و زير 19 ساله‌هاي هلند هم بازي کرد. با اين حال طبق گفته خودش انتخاب تيم ملي ايران به عنوان تيم ملي‌اش کار آساني بود.»در دنباله اين گزارش مي‌خوانيد: «فوتبال آسيا اين روزها در مطبوعات انگليسي و بريتانيايي زخم زبان‌هاي زيادي مي‌شنود که شايد دليل اصلي‌اش سلطه شياطين پول و غول‌هاي بازاريابي اين قاره بر بازي جهاني شده جديد است اما يک موضوع را نبايد فراموش کرد. در حالي که تيم ملي انگليس با صدرنشين از گروهي آسان با حضور تيم‌‌هايي مانند سن مارينو، مولداوي و مونته‌نگرو صعود کرد، مرحله انتخابي جام جهاني در آسيا يک ماراتن طاقت‌فرسا است. مرحله انتخابي جام جهاني در قاره آسيا در ماه ژوئن سال 2011 آغاز شد و تا ماه نوامبر سال 2013 به طول انجاميد. فاصله سفرهاي ميان کشورهاي اين قاره بسيار زياد است به خصوص سفر به خانه تيم‌هايي مانند کره جنوبي، شمالي يا ژاپن و هميشه حداقل يک عامل رواني انرژي‌سوز مانند کينه‌هاي ژئوپولوتيک شانس تيم‌ها را براي موفقيت در خانه رقبايشان کم مي‌کند؛ اين موضوع در مورد بازي‌هاي خارج از خانه تيم ملي ايران در دنياي عرب‌ها کاملاً صدق مي‌کند. به قول کي‌روش در مصاحبه‌اي که با سايت فيفا داشت، مرحله انتخابي جام جهاني 2014 مانند سفري در دل جهنم بود که البته اکنون به بهشت رسيده است.»

ديلي‌تلگراف در خاتمه نوشته است:«جهنم، شکنجه يا هر چيزي که مي‌خواهيد اسم آن را بگذاريد اما ايران به لطف فشار کي‌روش توانست به عنوان صدرنشين گروه خود صعودي مستقيم به جام جهاني داشته باشد. پس از شروعي ضعيف، گوچي در 3 بازي آخر ايران در جام جهاني گلزني کرد که شامل 2 گل حساس و سرنوشت‌ساز برابر قطر و کره جنوبي مي‌شد. حالا وضعيت او در چارلتون اتلتيک هم به همان صورت است. او تا الان شروع آهسته‌اي داشته و هنوز موفق به گلزني نشده است اما مشخصاً سطح بازي چارلتون ارتقا پيدا کرده و اين تيم اکنون در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس قرار دارد. در ماه ژوئن گوچي برابر کساني مانند ليونل مسي، سرخيو آگرو، کارلوس توس و ادين ژکو قرار خواهد گرفت. تک تک دقايق حضور در چمپيونشيپ (ليگ دسته اول فوتبال انگليس) براي گوچي حياتي خواهد بود اگر تيم ملي ايران مي‌خواهد به اولين صعود تاريخ خود به دور دوم جهاني اميدوار بماند. تنها آن زمان است که گوچي، چارلتون و ايراني‌ها خواهند دانست که اعتمادشان ثمربخش بوده است.»

جمعه 1392/12/09 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن