تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردان های ˈبیت المقدسˈ فیروزکوه در سطح شهر پیاده روی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گردان های ˈبیت المقدسˈ فیروزکوه در سطح شهر پیاده روی کردند فیروزکوه- ایرنا- همگام با سایر شهرستان های استان تهران، در نخستین روز از رزمایش ˈالی بیت المقدسˈ گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سطح شهر به راهپیمایی با اسلحه و تجهیزات پرداختند.


به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، این رزمایش 2 روزه همگام با سپاه سایر شهرستان های استان تهران، در راستای حفظ آمادگی رزم بسیجیان به استعداد 2 گردان بیت المقدس برگزار می شود.
به این منظور صبح امروز نیروهای سپاهی و بسیجی در محل هنرستان پسرانه ˈامام علی(ع)ˈ شهر سازماندهی شدند و به فراگیری آموزش هایی همچون آشنایی با پدافند غیرعامل و دفاع کوی و برزن پرداخته و گردهمایی حلقه های صالحین ˈعاشقان ولایتˈ را تشکیل دادند.
پس از آن و با سازماندهی مجدد نیروها، تمامی عوامل حاضر در این رزمایش، مسیر سه کیلومتری حدفاصل مدرسه امام علی(ع) به سمت گلزار شهدای ˈبهشت سجادˈ شهر را با پای پیاده و با اسلحه و تجهیزات پیمودند و آمادگی بالای خود را در معرض دید همگان قرار دادند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در حاشیه این رزمایش به ایرنا گفت: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری و پاسخگویی به یاوه گویی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا می شود.
سرهنگ پاسدار ˈعلی اکبر انارکیˈ افزود: این رزمایش نمونه کوچکی از قدرت، شهامت و روحیه ایثارگری نیروهای بسیج است و این پیام را به سران استکبار جهانی دارد که باید مراقب رفتار خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
وی بیان کرد: تلفیقی از برنامه های دفاع کوی و برزن و هلی برن در این رزمایش برنامه ریزی شده است که به انجام می رسد.
پیاده روی شبانه، اجرای صبحگاه مشترک بسیجیان و پاسداران در مدرسه امام علی(ع) و سپس حرکت به سوی میدان تیر، سایر برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش است.
قرائت میثاق نامه بسیج، تجدید میثاق با مقام والای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهرستان، همنوایی زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و در نهایت نشست بصیرتی استکبارستیزی حلقه های آسمان ولایت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی اصغر رستمیˈ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، سایر برنامه های اجرا شده در این روز بود.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن