تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820331599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: پایان مذاکرات با 5+1 باید پایان تحریم‌ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظریف: پایان مذاکرات با 5+1 باید پایان تحریم‌ها باشد
وزیر امور خارجه ایران گفت: دشمنی دیرینه آمریکا با ایران حتی در صورت حل مسئله هسته ای پایان نخواهد یافت چون آنها دنبال تبدیل ایران از یک کشور آرمانی به یک کشور دیگر هستند.
آفتاب: به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف روز سه شنبه در نشستی با رییس و معاونان رسانه ملی،آخرین تحولات مذاکرات هسته ای و راه های گسترش هماهنگی حرفه ای دستگاه دیپلماسی کشور و صدا و سیما را بررسی کرد.


ظریف با تشکر از حمایت های رسانه ملی از فعالیت های دستگاه دیپلماسی و فرصت های نامحدودی که صدا و سیما برای ارتباط با افکار عمومی در اختیار مسوولان وزارت امور خارجه قرار می دهد، تأکید کرد: مؤلفه اصلی قدرت در معادلات نوین و پایدار دیپلماسی، ارتباط و تکیه بر مردم است و به همین علت استفاده از فرصتهای ایجاد شده در صدا وسیما ، برای وزارت خارجه بسیار مهم ومغتنم است.


وزیر امور خارجه با اشاره به چند دور مذاکره پیش بینی شده تا تیر ماه 93 میان ایران و 1+5، گفت: در پایان مذاکرات همه تحریم های ناعادلانه و ظالمانه ایران باید برچیده و حقوق هسته ای ملت باید محقق شود ما نیز همچنانکه همیشه گفته ایم اثبات می کنیم که بدنبال تولید سلاح اتمی نبوده و نیستیم.


در این نشست، رییس رسانه ملی نیز با تأکید بر تداوم سیاست حمایتی رسانه از فعالیت های دیپلماتیک کشور، گفت: این نگاه تبیینی و حمایتی در آینده نیز در چارچوب وظایف کلان و قانونی صدا و سیما ادامه خواهد یافت چون صدا وسیما این را یک وظیفه ملی قلمداد می کند.


در این جلسه که با پرسش و پاسخ و هم اندیشی همراه بود معاونان و مدیران رسانه ملی نیزبا بیان پیشنهادها ومطالبی، پیگیری سؤالات و پاسخگویی به شبهات مردم و منتقدین را فرصتی برای وزارت امور خارجه در جلب حمایت بیشتر و اقناعی مردم توصیف کردند.


در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه نیز با بیان توضیحاتی پیرامون روند مذاکرات هسته ای بر ضرورت ارتباط قوی تر و گسترده تر وزارت امور خارجه و صدا و سیما تأکید و در این زمینه پیشنهادهایی مطرح کرد.




تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن