تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقادروزنامه اعتماد از برخورد برخی رسانه ها با مذاکرات هسته ای


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقادروزنامه اعتماد از برخورد برخی رسانه ها با مذاکرات هسته ای
آفتاب: روزنامه اعتماد در سرمقاله خود نوشت:

چگونه است وقتی تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی می‌رود حتی اگر نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد همه مردم بلااستثنا در حمایت از تیم ملی خود قدعلم می‌کنند و نسبت به پیروزی آنها تعصب نشان می‌دهند.بی‌شک صحنه مذاکرات پرونده هسته‌یی از اهمیت تاریخی بیشتری برخوردار است و نباید برخی رسانه‌ها اجازه دهند جایگاه آنها سکوی تضعیف مذاکره‌کنندگان قرار گیرد.

به عبارت دیگر وزیر امور خارجه که فرمان و سکان کشتی مذاکرات چنین پیچیده و تاریخی را بر عهده دارد و تازه ماه‌های اول آن است و ممکن است چندین سال طول کشد نباید آنچنان در تنگنا قرار گیرد که اذعان دارد در پشت میز مذاکره با گروه 1+5 موفق است، تنگنایی ندارد و احترامش محفوظ است ولی در فضای داخلی کشور برخی ناآگاهانه یا از موضع جناحی به تضعیف پروسه مذاکره پرونده هسته‌یی و مذاکره‌کنندگان مشغول هستند.

فضای باز و دموکراتیک بعد از انتخابات به همه اجازه می‌دهد هر نظر و عقیده‌یی را مطرح سازند که در جای خود بسیار محترم و ارزشمند است ولی نباید از فضا برای تضعیف مذاکرات پرونده هسته‌یی که پروژه‌یی ملی است استفاده شود که حاصل آن خدشه به منافع و امنیت کشور خواهد بود.یادمان نرفته در هشت سال گذشته برای نقل قول از ترجمه ‌ گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در خبرگزاری‌های دولتی به چاپ رسیده بود برخی نویسندگان و تحلیلگران تحت تعقیب قرار گرفتند و اکنون هیچ حد و حصری بر اظهارنظرها و مواضع انتقادی وجود ندارد.




تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن