تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802672661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدراعظم آلمان خواستار باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صدراعظم آلمان خواستار باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا شد لندن – ایرنا – ˈآنگلا مرکلˈ صدراعظم آلمان که به لندن سفر کرده است، عصر امروز طی سخنانی در جمع اعضای پارلمان انگلیس (مجالس اعیان و عوام) خواستار باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا شد.


به گزارش ایرنا، وی با بر شمردن منافع اتحادیه اروپا برای جمعیت 500 میلیونی این اتحادیه، گفت: ما با اتحاد و عزم راسخ می توانیم ارزش های خود را در جهان حفظ کنیم و الگویی برای مناطق دیگر باشیم.
وی افزود: حفظ و دفاع از ارزش های اجتماعی و فرهنگی و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی اتحادیه اروپا باید هدف و مسئولیت اصلی ما بویژه در قبال نسل های آینده باشد.
خانم مرکل اظهارداشت: برای تحقق این هدف ما به ادامه حضور قدرتمند انگلیس در اتحادیه اروپا نیاز داریم... ما با هم می توانیم اصلاحات لازم را برای آینده بهتر انگلیس، آلمان و موفقیت بیشتر اتحادیه اروپا و نسل های آینده انجام دهیم.
صدراعظم آلمان در عین حال تاکید کرد که اتحادیه اروپا نمی تواند برای نگهداشتن انگلیس در این اتحادیه هر بهایی را بپردازد و با تغییرات بنیادی در پیمان های اتحادیه اروپا موافقت کند.
وی از انگلیس به عنوان متحد مهم آلمان و اتحادیه اروپا نام برد و افزود: آن گونه که برخی انتظار دارند سخنرانی امروز من نمی تواند راه را برای انجام تغییرات بنیادی در اتحادیه اروپا هموار کند... البته ما با همدیگر می توانیم اروپا را به سمت آینده بهتری رهنمون سازیم.
وی تاکید کرد: ما باید از اصول اساسی اتحادیه، نظیر اروپای بدون مرز، بازار مشترک و تحرک آزادانه نیروی کار و سرمایه حمایت کنیم. همچنین ضرورت دارد که اتحادیه اروپا قوی تر، متحدتر و رقابتی تر از قبل بشود.
آنگلا مرکل گفت: ما باید موانع و تعرفه های تجاری را برای توسعه بازار مشترک و تسهیل و افزایش مبادله کالا و خدمات کاهش دهیم تا منافع و امکانات بالقوه اتحادیه را بیش از پیش بالفعل کنیم.
وی افزود: ما هم موافقیم که برای کارآمدتر کردن قوانین و مقررات در اتحادیه اروپا، این قوانین بطور مستمر مورد بررسی و در صورت نیاز مورد بازنگری و اصلاح قرار بگیرند.
صدراعظم آلمان در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات تاریخی قاره اروپا طی یک قرن اخیر اشاره کرد و گفت: ما باید با هم با هر نوع نژادپرستی، تروریسم و نفرت پراکنی مقابله کنیم و از صلح و ثبات و حاکمیت قانون حمایت نماییم.
خانم مرکل در سخنرانی خود همچنین اشاره ای گذرا به تحولات اوکراین داشت و گفت: ما باید از مردم اوکراین حمایت کنیم.
صدراعظم آلمان در ادامه سفر یک روزه خود به لندن عصر امروز بطور جداگانه با دیوید کامرون نخست وزیر و الیزابت دوم ملکه انگلیس نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
علاوه بر روابط دوجانبه، مسائل مرتبط با اتحادیه اروپا و بحران اوکراین مهمترین محورهای مذاکرات خانم مرکل در لندن خواهد بود.
به گفته منابع انگلیسی، مسائل مرتبط با اتحادیه اروپا بویژه وعده دولت انگلیس برای برگزاری همه پرسی در مورد خروج یا ادامه عضویت در این اتحادیه تا سال 2017 میلادی، مهمترین موضوعی است که در مذاکرات مرکل و کامرون مورد بررسی قرار می گیرد.
دولت انگلیس قبل از برگزاری همه پرسی خواستار انجام اصلاحات اساسی در پیمان های اتحادیه اروپا است تا بخشی از اختیارات واگذار شده به بروکسل را باز پس بگیرد.
اروپام**345
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن