تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در لهستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در لهستان برگزار می شود آبادان - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران اسفند امسال در کشور لهستان برگزار می شود.


ˈ علی دوستی مهر ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه بدلیل نبود برنامه ریزی مناسب، امسال نسبت به سال های گذشته تیم ملی جوانان پیشرفت قابل قبولی نداشته و کار سختی برای آماده سازی این تیم داریم.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس ازپیروزی انقلاب تنها یک بار به جام جهانی راه یافته گفت: امسال بدنبال عزیمت به این تورنمنت مهم هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران افزود: تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا هشت ماه فرصت داریم و باید در این مدت بازی ها و اردوی های زیادی برگزار کنیم.
وی اظهارکرد: باید حداقل 30 بازی بین المللی برگزار کنیم تا به هماهنگی لازم دست یابیم.
دوستی مهر، خبر از برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم های شرق آسیا داد و افزود: منتظر قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم تا پس از آن با تیم های شرق آسیا همچون ازبکستان و استرالیا بازی تدارکاتی برگزار کنیم.
وی گفت: انجام بازی های تدارکاتی با تیم های عربی مانند عراق و عربستان نیز در دستور کار قرار دارد، تا بازیکنان با تجربه حضور در مسابقات بین المللی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، افزود: فدراسیون فوتبال در پی برطرف کردن مشکلات مالی است تا اواخر اسفند امسال اردوی آماده سازی خود را در لهستان برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه چهار تیم از آسیا به جام جهانی جوانان راه می یابند اظهارکرد: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه این تورنمنت مهم خواهیم کرد.
دوستی مهر افزود: تمام تیم ها با تدارک لازم عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شوند و ما کار سختی برای تقابل با این تیم ها خواهیم داشت.
وی بها دادن به مربیان و بازیکنان پایه ای را مهمترین رکن موفقیت فوتبال کشور دانست و گفت: نباید نتیجه گرا باشیم و بیشتر توان خود را در تیم های پایه ای بکار گیریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای زیر نظر گرفتن بازیکنان تیم فوتبال جوانان نفت آبادان به این شهرستان سفر کرد.ک/3
7104/7279/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن