تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین گزارش ازمرزهای لبنان وفلسطین اشغالی/ سربازان و شهرک نشینان صهیونیست نگران پاسخ مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین گزارش ازمرزهای لبنان وفلسطین اشغالی/ سربازان و شهرک نشینان صهیونیست نگران پاسخ مقاومت بیروت- ایرنا- حمله اخیر جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت در شرق لبنان و بیانیه هشدارآمیزحزب الله ، نظامیان صهیونیست را مجبور کرد که در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفته و شهرک نشینان صهیونیست نگران از پاسخ کوبنده مقاومت خود را آماده رفتن به پناهگاه ها کنند.


به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی «الاخبار» در شماره روز پنجشنبه خود با اشاره به بیانیه حزب الله نوشت : این بیانیه سبب نگرانی و سراسیمگی اسراییل شد تا جایی که سربازان صهیونیست در مناطق مرزی با لبنان، حتی از خروج از سنگرهای خود به دلیل احتمال خطر تک تیراندازها منع شده اند.
الاخبار با بیان اینکه از همان اولین ساعات پس از انتشار بیانیه حزب الله این نگرانی شدید مناطق شمالی فلسطین اشغالی را فراگرفته است، افزود: شهرک نشینان صهیونیست به این باور رسیده اند که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله هرگاه وعده ای بدهد آن را عملی خواهد کرد و آنها هم اکنون در انتظار تحقق وعده جدید حزب الله هستند.
روزنامه لبنانی « السفیر» هم نوشت که اسراییل کنترل و حمایت امنیتی و نظامی اطراف تاسیسات مهم این رژیم را تشدید و سختگیرانه کرده است.
السفیر افزود : به نظر می رسد که حزب الله تصمیم قاطع و جدی گرفته است با پاسخی مناسب به اسراییل اجازه ندهد که این رژیم توازن سیاسی و نظامی موجود را تغییر دهد.
این روزنامه لبنانی نوشت که حزب الله همیشه آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه ماجراجویی دشمن صهیونیستی حفظ کرده و این نبرد را « حسابی همیشه مفتوح» می داند.
السفیر خاطرنشان کرد که مقامات صهیونیستی سرگرم بررسی زمان ، مکان و کیفیت حمله احتمالی مقاومت لبنان هستند.
منابع خبری صهیونیستی اعتراف کرده اند که مشکل محافل نظامی و امنیتی اسراییل این است که نمی دانند برنامه های حزب الله برای پاسخ چیست و به همین دلیل در داخل و خارج فلسطین اشغالی و هرجا که منافعی دارند و بویژه مرزهای با لبنان شرایطی پراز ترس و نگرانی حاکم می شود.
اکنون آماده باش کامل در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان برقراراست ، گشتی ها و تانک های اسراییلی در مرزها صف آرایی کرده و جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی ارتش صهیونیستی بطور مستمر برفراز خاک لبنان و مناطق مرزی در حال پرواز هستند.
فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است درجه آمادگی در تمام پایگاه های نظامی در طول مرز با لبنان افزایش یابد، چرا که احتمال حمله های موشکی از داخل خاک لبنان دور از ذهن نیست.
این فرماندهی همچنین از یگان های نظامی خود در این منطقه خواسته است که تدابیر پیش گیرانه اتخاذ کرده و از خروج سربازان از سنگرهای خود ممانعت به عمل آورند، چرا که احتمال دارد آنها مورد هدف تک تیراندازها قرار گیرند.
کانال های مختلف تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز طی شبانه روز گذشته در گزارش های خود از نگرانی های شدیدی که شهرک نشینان صهیونیست را در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در برگرفته، خبرمی دهند.
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست بر اساس توصیه های ارتش این رژیم در حال دور شدن از مناطق نزدیک به مرز هستند، بسیاری از کسبه اقدام به بستن مغازه های خود کرده اند.
بنابراین گزارش ها، شهرک صهیونیست نشین «المطله» در نزدیکی مرز لبنان، شاهد تحرکات گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی است و در منطقه «االجلیل» نیز هشدارهایی در خصوص احتمال اصابت موشک داده شده است.
یک کشاورز صهیونیست در شهرک المطله به خبرنگار روزنامه صهیونیستی «معاریو» گفته است که هشدارها در بالاترین حد خود قرار دارد و ما احساس می کنیم اتفاقی رخ خواهد داد، پیش از این آموخته ایم که دبیرکل حزب الله اگر سخنی بگوید به آن عمل خواهد کرد.
برخی گزارش هاحاکی است که منابع امنیتی در تل آویو از احتمال هدف گیری برخی شخصیت های اسراییلی عالیرتبه ابراز نگرانی کرده اند و روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این باره نوشت: حزب الله در پاسخ به حمله اخیر به شرق لبنان، در حال برنامه ریزی به منظور هدف قرار دادن برخی مقامات اسراییلی است.
هاآرتص افزود: دستگاه های امنیتی اسراییل نگران این هستند که یک اسراییلی هم رتبه «عماد مغنیه» فرمانده نظامی سابق حزب الله، در انتقام ترور او مورد هدف قرار گیرد و بنابراین حمایت بیشتر از مسئولان اسراییلی بسیار حائز اهمیت شده است.
پیش از این کانال های یک و هفت و ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که ارتش این رژیم در طول مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان در وضعیت آماده باش کامل قرارگرفته است.
براساس این گزارش که پایگاه اطلاع رسانی لبنانی (النشره) هم آن را منتشر کرده است ، نظامیان ارتش صهیونیستی بطوری ناگهانی و سراسیمه از روستای اشغالی الغجر که بیش از 30 سال است آنجا را ترک نکرده اند، عقب نشینی کردند.
ناظران معتقدند که دشمن صهیونیستی درانتظار یک عملیات غافلگیرکننده نیروهای حزب الله لبنان است.
کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی درخواست از کشاورزان برای فاصله گرفتن از مرزها حاکی از شدت وضعیت بحرانی در شمال فلسطین اشغالی است.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تایید کرده است که جنگنده های ارتش صهیونیستی شامگاه دوشنبه به یک پایگاه این حزب در نزدیک مرزهای سوریه و لبنان در منطقه جنتای بقاع در شرق لبنان حمله کرده اند.
حزب الله همچنین تاکید کرده است که این حمله بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت در زمان و مکان مناسب و با وسیله و ابزار مناسب به آن پاسخ خواهد داد.
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی، دردو نوبت، دوشنبه شب گذشته، یک پایگاه حزب الله لبنان را در منطقه « جنتا» در شرق لبنان و نزدیک مرز سوریه مورد هدف قرار دادند که در این حمله هیچ یک از نیروهای مقاومت، آسیب ندیدند.
خاورم**2024 ** 1324

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن