تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802718693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران +جدول


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران +جدول
امسال، اما تیر این دسته از مشاوران املاک تا به امروز به سنگ خورده است، چراکه شایعه گرانی و حتی افزایش قیمت واقعی مسکن تاثیری بر حجم خریداران در این بازار نداشته است. دنیای اقتصاد: برخی از کارشناسان از این بابت خشنود هستند که بالاخره متقاضیان در بازار مسکن، زمان مناسب خرید را تشخیص داده اند و برای یکبار هم که شده در شرایط گرانی مسکن پا به بازار نگذاشته اند.برخی از فعالان بازار مسکن معمولا از یکی دو ماه مانده به سال نو برای تشویق خریداران به سمت بازار مسکن، از افزایش قیمت های پیشنهادی در نزدیک ترین زمان خبر می دهند و این ترفند هم امسال توسط عده ای از مشاوران املاک صورت گرفته است.
 
اما نکته جالب در بازار فعلی مسکن، «میزان قدرت خرید متقاضیان» است. زمانی که متقاضیان قدرت کافی برای خرید ندارند چطور با گران تر شدن، قدرت خرید پیدا می کنند!
 
بنگاهداران املاک همیشه براین باور هستند زمانی که قیمت ها برای طولانی مدت ثابت باقی می ماند و حتی برخی از فایل ها با کاهش هرچند جزئی مواجه می شوند، خریداران از بازار استقبال نمی کنند، اما به محض افزایش قیمت، بازار خرید و فروش از رونق برخوردار می شود.
 
براین اساس، بنگاه های املاک به مالکان و بسازو بفروش ها اعلام می کردند در ماه پایانی سال، قیمت ها افزایش پیدا می کند به همین جهت آنها به دنبال گرانی بیشتر مسکن بودند، اما با ادامه رکود در بازار مسکن و ثبات قیمت ها به نظر می رسد که مالکان تصمیم به فروش واحدها گرفته اند.
 
با این تفاسیر فعالان بازار مسکن در شرایط فعلی معتقدند که این ترفند جواب خواهد داد، اما شواهد در بازار خرید و فروش مسکن، مساله دیگری را عنوان می کند.
 
امسال، اما تیر این دسته از مشاوران املاک تا به امروز به سنگ خورده است، چراکه شایعه گرانی و حتی افزایش قیمت واقعی مسکن تاثیری بر حجم خریداران در این بازار نداشته است.
 
برخی از کارشناسان از این بابت خشنود هستند که بالاخره متقاضیان در بازار مسکن، زمان مناسب خرید را تشخیص داده اند و برای یکبار هم که شده در شرایط گرانی مسکن پا به بازار نگذاشته اند.
 
البته عده ای دیگر از کارشناسان مسکن معتقدند که عدم خرید از بازار مسکن در شرایط کنونی به دلیل «قدرت تشخیص صحیح» خریداران نیست، بلکه به علت «عدم قدرت خرید» متقاضیان است.
 
اما به هر حال چند وقتی است که خریداران در حین مواجه شدن با خبرهایی که امکان افزایش قیمت مسکن را احتمال می دهند یا حتی در واکنش به کاهش جزئی قیمت فروش تعداد انگشت شمار فایل ها، تاکید دارند که با وجود این قیمت ها، به بازار خرید مراجعه نخواهند کرد و در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها خواهند ماند.







1392/12/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن