تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گلستان:توسعه استان قبل از سخت افزار، نیاز به نرم افزار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گلستان:توسعه استان قبل از سخت افزار، نیاز به نرم افزار دارد گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: توسعه استان قبل از آنکه نیاز به سخت افزار داشته باشد ، نیازمند نرم افزاراست .


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈحسن صادقلوˈ روز پنجشنبه در همایش ملی استان مجازی در بستر شبکه ملی اطلاعات در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: هر چه به درون نظام و سیاست های ابلاغی افق 1404 و برنامه توسعه پنجم وارد می شویم، نیاز به بحث نرم افزاری بیش از گذشته احساس می شود .
به گفته وی، متاسفانه امروز در استان و حتی کشور، مدیریت ها بسیار متفرق در یک اندام جدا و بدون رابطه ارگانیک و بدون یک شرایط همتراز طی می شود.
وی گفت : هدف در این پروژه ارتقاء فضای کسب و کار و ایجاد بازارهای جدید مبتنی بر دانش در حوزه اقتصاد دانش بنیان است که در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که اخیرا مقام معظم رهبری آن را ابلاغ فرموده اند نیز می باشد.
صادقلو افزود: با مراجعه به دستور ریاست جمهور در موضوع اقتصاد مقاومتی که اجرایی نمودن 24 بند سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را خواسته اند، این پروژه ( استان مجازی )یک اقدام عملی استان گلستان در این راستا است.
وی یادآور شد: خارج از پازل نیروهای اجرائی، پازل نیروهای شورای تحول راهبردی ایجاد کردیم که بر این اساس فکرهای مختلف جمع آوری شد و اهرمی از مدیریت مجازی مطرح می شود.
وی اظهار کرد: امروز سند بالادستی 1404 با برش برنامه پنجم توسعه و دستورات مقام معظم رهبری بار مسئولیت را بیشتر کرده است.
استاندار گلستان ادامه داد: امروز مدیریت متفرق مشکل اساسی ما است که البته در مدیریت ها نیت ها خیر می باشد که همین نیت ها هم قابل توجه و تقدیر است.
صادقلو گفت: از سوی دیگر این نوع مدیریت ها ما را به عرصه توسعه نخواهد رساند و ما نیاز به مدیریت استراتژیک داریم که امروز یکی از ضرورت های مدیریت استان است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تعیین گام مدیریت استراتژیک تعیین افق و هدف مشخص است و من به عنوان مدیر استانی باید بر اساس برنامه پنج ساله و اسناد مذکور برنامه های خودم را به صورت استانی ترسیم و بر اساس آن عمل کنم.
وی در ادامه اظهار کرد: در گام بعدی برای توسعه استان گلستان مدیر استانی باید بداند کجا قرار دارد و موضوعات مختلف را آسیب شناسی کرده و سپس به وسیله تعیین روش ها نقطه مقصد را مشخص و برای رسیدن به آن گام بردارد.
وی یادآور شد: استان و استانداری مجازی بستری مناسب و گام بلند برای رسیدن به اهداف توسعه است، امروز این نوع حرکت ها شاید به نظر یک حرکت لوکس تعبیر شود اما لوکس شناختن این حرکت خود یک آسیب است.
صادقلو در ادامه با اشاره به آمار بیکاری در جامعه مهندسان گفت: مگر می شود یک مهندس در کشور بیکار باشد؟ من بیکاری حتی یک مهندس را قبول ندارم.
وی اظهار کرد: امروز موضوع اشتغال فارغ التحصیلان دغدغه اصلی جامعه است و من امروز باید اشتغال مردم و به خصوص فارغ التحصیلان، رونق و توسعه بخش های مختلف استان را در دستور کار داشته باشم که موضوع استان و استانداری مجازی با توجه به ظرفیت های موجود یک حرکت عظیم در این راه است.
وی تاکید کرد: امروز من با سه دغدغه اساسی شامل بیکاری بچه های مردم به خصوص فارغ التحصیلان، رونق تولید و توسعه روبرو هستم.
7467/579/506

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن