تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804323603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: نمی‌توان اسرار نظام را افشا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ولایتی: نمی‌توان اسرار نظام را افشا کرد
باید به نحوی در اطلاع رسانی درباره روند مذاکرات هسته ای عمل کرد که هم به مناظره داخلی تبدیل نشود و هم پرسش مردم بی جواب نماند.
کد خبر: ۳۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳ - 27 February 2014




رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید مردم را در جریان روند مذاکرات هسته ای کشورمان و 1+5 قرار داد، گفت: با این حال بعضی از مسایل اسرار نظام است و نمی توان به صرف اطلاع دادن به مردم، درباره آن علنی صحبت کرد.
[به صرف اطلاع رسانی به مردم نمی توان اسرار نظام در مذاکرات هسته ای را افشا کرد]

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی شب آفتابی افزود: ملت ما بیگانه نیستند که مسئولان، آنها را در جریان روند مذاکرات هسته ای قرار ندهند اما با گفتن این مسایل برای مردم ایران، کشورهای دیگر هم مطلع می شوند.

وی تاکید کرد: همچنان که باید برای مردم بازگو شود که در مذاکرات هسته ای از حقوق خود دفاع می کنیم، در عین حال نباید هیچ نقطه ضعفی به آنها (گروه1+5) بدهیم.

ولایتی خاطرنشان کرد: همچنین باید به نحوی در اطلاع رسانی درباره روند مذاکرات هسته ای عمل کرد که هم به مناظره داخلی تبدیل نشود و هم پرسش مردم بی جواب نماند.

هنر دیپلمات انجام کارهای حساس است/دیپلمات ها روی لبه تیغ

ولایتی در ادامه با بیان اینکه هنر دیپلمات انجام کارهای حساس است، افزود: دیپلمات ها روی لبه تیغ هستند زیرا هم باید مراقب منافع ملی باشند و به پرسش های مردم پاسخ دهند و هم اینکه مواظب سوءاستفاده دشمنان نیز باشند.

وی درباره پیشنهاد روسیه به کشورمان برای ساخت هشت راکتور جدید با توجه به تاخیر این کشور در ساخت و تحویل نیروگاه بوشهر نیز گفت: برقراری رابطه با هر کشوری، یکسان و یکسویه نیست؛ در واقع هر کشوری ویژگی خاصی دارد. برخی راحت و برخی به سختی کاری را انجام می دهند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ممکن است کند بودن کشوری در انجام کاری، حوصله را سر ببرد اما دیپلمات باید حوصله داشته و پیگیر باشد.

ولایتی گفت: به نظرم روس ها در پیشنهادشان جدی هستند و مسوولان باید دراین باره نظر دهند.

وی ادامه داد: بعد از شکست امریکا در ژنو2 و مذاکرات هسته ای موفق کشورمان با 1+5 ، برخورد روس ها با ایران بویژه در مسایل دوجانبه بهتر از گذشته شده است.

این مقام مسئول یادآورشد: زمانی که آمریکا علیه کشورمان تحریم های خود را اعمال کرد، روس ها گفتند این تحریم ها خارج از قرارداد است.

وی در ابتدای برنامه، به زمانی که مسوولیت وزارت خارجه را برعهده داشت اشاره کرد و گفت: در آن زمان به همراه ظریف و سایر همکاران در حالی مذاکرات ایران و عراق را پیش می بردیم که از داخل فشار زیادی بر ما بود. این فشار از روی دشمنی نبود بلکه مردم نگران کشور و اسرا بودند.

ولایتی یادآورشد: مردم پس از جنگ منتظر بودند چه زمانی اسرا آزاد می شوند و قضیه اروندرود به کجا می رسد. توقع مردم به حق بود و از طرفی دشمنان نیز تبلیغات منفی می کردند؛ با توجه به این مسایل، گاهی احساس می شد ما کم کاری می کنیم؛ باید صبر می کردیم و با حوصله، این انتقادات را به جان می خریدیم و به آن پاسخ می دادیم.

وی درباره چرایی برگزاری همایش خودروی برقی و هوای پاک در مرکز تحققات استراتژیک نیز گفت: کار ما فقط فعالیت سیاسی نیست؛ بلکه انجام تحقیقات و کار پژوهشی به عنوان پشتوانه علمی برای سیاست های کلی نظام است که توسط مجمع تشخیص مصلحت به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد و با تایید ایشان، ابلاغ می ‎شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن