تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از مسافران نوروز 93 در سراسر شهرستان تاریخی سلطانیه صورت مي پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان خالقی:
استقبال از مسافران نوروز 93 در سراسر شهرستان تاریخی سلطانیه صورت مي پذيرد
زنجان -خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان سلطانیه، گفت: استقبال از مسافران نوروز 93 در سراسر سطح شهرستان تاریخی سلطانیه صورت مي پذيرد.



به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی عصر چهارشنبه در  جلسه ستاد تسهیلات سفرهاي نوروزی شهرستان سلطانیه،  جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را یکی از با نشاط ترین جلسات  در طول سال خوانده و گردهمایی مدیران و مسئولان شهرستان برای اتخاذ تصمیمات و تدابیر عملی برای زیباترین رویداد و پدیده طبیعت در طول سال را، دال بر شور و نشاط اين جلسه خواند و گفت: در نوروز سال 93 استقبال از مسافرين به صورت سرتاسري در شهرستان سلطانيه صورت خواهد گرفت. وي در رابطه با اهميت عيد باستاني نوروز اشاره اي داشت به اينكه خداوند متعال پس از شش ماه مردن و فسردن زمين دوباره آن را زنده مي دارد تا نشانه اي باشد بر اهل خرد و افزود: اين ايام نيز از نشانه هاي قدرت لايزال الهي است كه طبيعت را براي انعكاس نشاط به اطرافيان دوباره زنده مي سازد.

خالقی  هدف از برگزاري ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي را خانه تكاني در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: تلفيق آئين مهمانداري در فرهنگ ديني و فرهنگ اصيل ايراني كه مبتني بر ارزش گذاري بر مهمان كه حبيب خدا نيز تلقي مي گردد، مزيد بر قدر داني اين ايام بزرگ توسط مسئولان مي شود و در هر دو فرهنگ تهيه اسباب مهمان نوازي و اقدامات مهمانپذيري از جمله تنظيف و غبار روبي مهمان خانه توصيه مي شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه، در ادامه با اشاره به سراسري بودن طرح استقبال از مسافرين نوروزي گفت: بخشداري هاي تابعه شهرستان بايد از طرق دهياري ها اين طرح را به روستاهاي شهرستان و با اقدامات مختلف تبليغاتي تسري بخشند.

خالقی  همچنين تصريح كرد: مسئولان بايد در راستاي استقبال از مسافرين و مهمانان نوروز 93، آمادگي لازم در سطح شهرستان را داشته و احساس مسئوليتشان متناسب با شأن شهرستان و مهمانان باشد. شهرستان سلطانیه به لحاظ برخورداری از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی جزو شهرستان برخوردار استان بوده و می توان از این جمله آثار تاریخی ارزشمند به گنبد سلطانیه، مقبره چلبی اوغلی و آثار جاذبه های متعدد تاریخی و گردشگری نام برد.  




۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۲۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن