تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر به تنها چيزي که فکر مي‌کنيم پيروزي در سه بازي بعدي و کسب جام قهرماني و تقديم آن به هواداران است. براي اين حرف، هم روحيه‌اش را داريم و هم با دليل صحبت مي‌کنيم.

محمد نوري در گفت و گو با سايت باشگاه پرسپوليس در اين رابطه اظهار کرد: بعد از چند روز استراحت، تمرين خوب و شادابي داشتيم. در اين مدت انگيزه خيلي خوبي بين بازيکنان ايجاد شده است. روحيه‌اي بوجود آمده که بر اساس آن، بازيکنان فقط به قهرماني فکر مي‌کنند. در آخرين بازي هم شرايطي پيش آمد تا اين يک ماه را با آرامش و انگيزه زياد تمرين کنيم تا براي آن سه بازي و قهرمان شدن، آماده باشيم.

وي ادامه داد: من واقعا اعتقاد دارم شانس اول قهرماني هستيم. فقط بايد 9 امتياز اين سه بازي را بگيريم. براي رسيدن به اين هدف، روحيه‌اش را داريم و اين روحيه از آنجا مي‌آيد که تيم يک دست و يک دل است. در اين سه بازي کسي به اين مساله کاري ندارد که بازي مي‌کند يا نه، همه فقط به فکر تيم هستند. استدلال ما براي قهرمان شدن هم، اين است که رقباي ما رو در روي يکديگر قرار مي‌گيرند و به طور حتم در اين رويارويي‌ها امتياز از دست مي‌دهند. قطعا اينطور خواهد شد ولي ما نبايد روي آنها تمرکز کنيم، فقط بايد اين سه بازي را ببريم و در اين صورت حتي مي‌توانيم با اختلاف امتياز قهرمان بشويم.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درباره عدم حضور در اردوي اخير تيم ملي خاطرنشان کرد: آقاي کي‌روش هميشه مرا دوست داشته است. اين بار هم به دليلي که خودشان صلاح ديده‌اند مرا دعوت نکرده‌اند. من تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا در اردوي بعدي که اردوي نهايي است، حضور داشته باشم. او يک مربي بزرگ، با تفکرات بزرگ است و هميشه به نظرات او احترام مي‌گذارم. طبيعي است که بعد از چند سال حضور در تيم ملي، اينکه در نزديک جام جهاني، در اردوي تيم ملي نباشي، ناراحت کننده است ولي چون آقاي کي‌روش را مي‌شناسم، مي‌دانم که مرا دوست داشته و فوتبالم را قبول دارد. مي‌توانم با تلاش و با توجه به فرصتي که باقيمانده است، يکبار ديگر شانس حضور داشته باشم.

وي افزود: در حال حاضر تمام تمرکزم را روي هر چه بيشتر آماده‌تر شدن و موفقيت پرسپوليس گذاشته‌ام و الان هم دوستانم در تيم ملي هستند و افزايش ملي‌پوشان پرسپوليس هم نشان مي‌دهد تيم ما در مسير پيشرفت است و اميدوارم بچه‌هاي تيم ملي هم آماده سازي و نتايج خوبي داشته باشند.

نوري با اشاره به حضور گسترده هواداران در بازي با صبا تصريح کرد: هواداران همه چيز را خوب مي‌فهمند. آنها خوب متوجه بودند که تيمشان چقدر از بيرون تحت فشار است و به بهترين شکل به ما روحيه و انگيزه دادند و تيم را حمايت کردند. همه ديديم که استقلال حتي براي رقابت آسيايي خود کمتر از بازي ما برابر صبا تماشاگر داشت. هواداران ما واقعا کار با ارزشي انجام دادند و به لطف خدا و با حمايت آنها، قهرماني به دست مي‌آيد. از طرف بچه‌ها مي‌گويم که ما به خاطر آنها تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم و اين جام را بالاي سر خواهيم برد.

چهارشنبه 1392/12/07 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن