تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوزدهمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوزدهمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران برگزار می شود تهران - ایرنا- نوزدهمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران و نهمین جشنواره توسعه سبز 11 و 12 اسفند ماه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، مجید عباسپور رییس این انجمن گفت: در مراسم گشایش این همایش رییس مرکز همکاری های فنآوری های ریاست جمهوری، معاونان وزارت خانه های ذیربط و متخصصان و صاحبنظران این رشته حضور خواهند داشت .
به گفته وی این همایش در محورهایی همچون محیط زیست انسانی، انرژی و توسعه پایدار، محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، اقتصاد سبز، محیط زیست دریایی، همکاری های منطقه ای و بین المللی، آموزش و فرهنگ محیط زیست به همراه نشست های تخصصی بحران آب و منابع آبی، دریاچه ارومیه و تالاب ها، ساخت و ساز پایدار و آموزش عالی و توسعه پایدار برپا می شود.
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش مسابقه کشوری نقاشی و عکس به همراه نمایشگاه جانبی محیط زیست ایران و چالش های ملی و منطقه ای در توسعه پایدار برگزار خواهد شد.
به گفته عباسپور این همایش با حمایت کمیته ملی توسعه پایدار، مرکز همکاری های فنآوری های ریاست جمهوری، شهرداری تهران، سازمان فضایی ایران، دانشگاه صنعتی شریف، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان انرژی های نو ایران و دیگر مراکز دانشگاهی و پژوهشی، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
علمی ( 1 ) **9014**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن