تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819067971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت علوم باید از پژوهش ها در حوزه فناوری اطلاعات حمایت کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: وزارت علوم باید از پژوهش ها در حوزه فناوری اطلاعات حمایت کند تهران- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید از پژوهش های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کند زیرا فناوری اطلاعات به نوعی یک صنعت است و تحقیقات در این حوزه باید کاربردی شود.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، سید امید فاطمی روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار پنجمین همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی گفت : هم اکنون فعالیت های مختلفی در نهادهای خصوصی و دولتی در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات انجام می شود اما این تحقیقات باید به صورت منسجم و با درنظر داشتن تمام ابعاد آن صورت گیرد.
وی افزود: وزارت علوم در برخی از مواقع در زمینه فناوری اطلاعات بسیار ضعیف عمل کرده است.برای مثال در زمان تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری و دیگر نهادهاحضور داشتند اما نماینده وزارت علوم که خود متولی پژوهش های کشور است در این کارگروه حضور نداشت.
وی در مورد برگزاری پنجمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی گفت: این کنفرانس با هدف کمک به تبادل دانش در حوزه یادگیری و ایجاد بستری مناسب برای پرورش اندیشه ها در زمینه ایجاد شکل نوینی از آموزش در کشور پایه ریزی شده است.
برپایی پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی تا بعدازظهر فردا- پنج شنبه- در کتابخانه ملی ایران ادامه دارد.
علمی(3)**9190**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن