تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس در آمادگی کامل برای برگزاری دیدارهای آسیایی تیم تراکتور سازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس در آمادگی کامل برای برگزاری دیدارهای آسیایی تیم تراکتور سازی است تبریز - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی پلیس آذربایجان شرقی گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در دیدار تراکتورسازی و الاتحاد عربستان از آمادگی کامل برخوردار است.


سرهنگ محمد احمد علی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این خصوص اقدامات لازم انجام شده و در همین راستا جلسات متعدد آماده سازی برای این رقابت ها صورت گرفته است.
وی گفت: با توجه به مشکلات احتمالی تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن مسابقات نسبت به فصل گذشته رقابت ها انجام داده ایم.
وی با اشاره به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پارسال نمره 20 را بابت میزبانی به تبریز داده بود، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش فراوانی در این زمینه ایفا کرد.
سرهنگ علیپور تاکید کرد: تأمین امنیت و رفع مشکلات ترافیکی از جمله ترانسفر تیم های میهمان از فرودگاه تا هتل، انتقال تیم میهمان از هتل تا محل تمرین و انتقال آنان از ورزشگاه تا هتل از اقدامات و نقش مثبت نیروی انتظامی در این رقابت ها به حساب می رود.
وی مشارکت مردم را در ارایه امنیت ضروری دانست و گفت: تأمین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.
وی افزود: موارد دیگر از طریق بنر و به طرق مختلف اطلاع رسانی شده و انتظار داریم تماشاگران در تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه و نیاوردن اقلام ممنوعه، نهایت همکاری را داشته باشند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی پلیس آذربایجان شرقی از تماشاگران خواست از عرض اتوبان شهید کسائی عبور نکنند و غیر از باجه های بلیت فروشی، اقدام به خرید بلیت نکنند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن