تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802768917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيروز کريمي: پيشگو نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فيروز کريمي: پيشگو نيستم
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: من کاملا به عاقبت تيم فوتبال ذوب آهن خوش بين هستم و اعتقاد دارم که اگر در اين سه بازي شش امتياز کسب کنيم مي‌توانيم تا حد زيادي خود را از خطر سقوط حفظ کنيم.

فيروز کريمي، در اولين نشست خبري خود پس از بر عهده گرفتن سرمربيگري تيم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: شرايط تيم ذوب آهن کاملا استثنايي است و به اعتقاد من اين شرايط مي‌تواند سکويي باشد براي حرکت به سوي تعالي که اميدوارم باعث خير و برکت هم براي ذوب آهن باشد و هم باعث دلگرمي براي فوتبال ايران. چرا که بقاي ذوب آهن در ليگ برتر به سود فوتبال ايران است. ذوب آهن وجهه بين‌المللي دارد که اميدوارم عاقبت اين تيم ختم به خير شود.

وي افزود: اعتقاد دارم تمرين زياد همراه با تمرکز لازم باعث برون رفت ذوب آهن از اين وضعيت خواهد شد.

کريمي در پاسخ به اين سوال که وضعيت محروميت شما چگونه بوده است؟ گفت: من مشکل محروميت ندارم. هم اکنون محروميت من با تعويق شش ماهه مواجه شده است و هيچ مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: فکر نمي‌کنم که وجهه يک مربي با يک برد يا يک باخت بالا و پايين شود. ما به اميد پيروزي و کسب امتيازات لازم به اصفهان آمده‌ايم و اميدوارم بتوانيم فوتبال ذوب آهن را در ليگ برتر حفظ کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا شما قول داده‌ايد که امتيازات لازم را از سه بازي باقي مانده کسب کنيد؟ گفت: من در جلسه‌اي که با هيات مديره داشته‌ام گفتم که تمام تلاش خود را مي‌کنيم که از سه بازي باقي مانده امتيازات لازم را کسب کنم. در همين جا مي گويم که پيشگو نيستم که همه چيز را پيش‌بيني کنم. فقط همين را مي‌دانم که ديروز در جلسه معارفه و اولين تمريني که با تيم فوتبال ذوب آهن داشتم، بعد از 20 سال براي نخستين بار کفش فوتبال به پا کردم و با بازيکنان خود تمرين کردم. خوشبختانه 10 فيلم از بازي‌هاي ذوب آهن را آناليز کرده‌ام و کاملا به عاقبت اين تيم خوش بين هستم. البته اين را بايد بدانيم که از سه بازي باقي مانده يک بازي داخل خانه داريم و دو بازي خارج از خانه که اين نياز به پشتکاري مضاعف دارد که بتوانيم نتايج لازم را کسب کنيم.

فيروز کريمي با اشاره به اين که تحصيلات خود من نيز روانشناسي است، گفت: به همين دليل مي‌توانم به خوبي روي بچه‌ها از لحاظ رواني کار کنم و از تمام بضاعت خود استفاده کنيم تا بتوانيم ذوب آهن را به سر منزل مقصود برسانيم.

کريمي تصريح کرد: باشگاه ذوب آهن يک باشگاه حرفه‌اي است و هدف اول ما اين است که تيم در ليگ برتر بماند و اگر در ليگ برتر ماندگار شديم بعد تصميم خواهم گرفت که در ذوب آهن بمانم يا نه.

سرمربي ذوب آهن افزود: ذوب آهن در چند بازي دچار بدشانسي شده است که بايد با حضور بنده به روند اين بدشانسي‌ها پايان داده شود.

وي با بيان اين که دلواپسي ما زمين چمن فولادشهر است، گفت: واقعا زمين چمن فولادشهر بسيار بد است و نمي‌شود اصلا کار کرد. اميدوارم که هر چه سريع‌تر اين نقصيه برطرف شود. من به عنوان مدير فني زماني در تيم پيکان بودم و روزي که قرارداد بستم در عرض 10 روز سه بازي انجام دادم که واقعا زمان کمي بود، ولي الان ما بيش از يک ماه فرصت ريکاوري با ذوب آهن داريم که اميدوارم اين عيوب برطرف شود.

کريمي در پاسخ به اين سوال که چقدر احتمال مي‌دهيد که ذوب آهن در ليگ برتر ماندگار شود، خاطر نشان کرد: من کاملا خوش بين هستم و اگر بخواهيم درصد بندي کنيم مي گويم به احتمال 70 درصد ذوب آهن در ليگ باقي مي ماند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اين سوال که مشکل بسياري از تيم‌هاي ايراني اين است که در زمين حريف معمولا نمي‌توانند بيش از چهار يا پنج پاس سالم رد و بدل کنند، شما علت اين امر را چه مي‌دانيد؟ گفت: من کاملا با صحبت شما موافق هستم و معمولا تيم‌هاي ما در زمين حريف به خوبي نمي‌توانند پاس کاري کنند، البته زماني که من در استقلال اهواز بودم، در زمين حريف يادم مي‌آيد که نزديک به 30 پاس صحيح ردوبدل شد و در ذوب آهن نيز هدف ما همين است. من به کار خود اعتقاد دارم و با طرح تاکتيکي گردش توپ در زمين حريف مي‌توانيم به مقصد خود برسيم. اگر زمين صبا در قم خوب باشد ما مي‌توانيم به خوبي تاکتيک گردش توپ در زمين حريف را اجرا کنيم. ما اين رويه را ان‌شاءالله در بازي خانگي خود در مقابل داماش به کار خواهيم بست و بايد بگويم که فوتبال ما متاسفانه زمين هاي خوبي ندارد و از ريشه فوتبال ايران بي پايه و اساس است!

کريمي تصريح کرد: دستياران من در تيم ذوب آهن، غلام آقاجان، حسن استکي، رضا ساعي هستند و دکتر نادري هم به عنوان بدنساز و متخصص تغذيه، به بازيکنان کمک خواهد کرد.

کريمي خاطر نشان کرد: ما از همه رقبا انتظار داريم که بازي‌هاي جوانمردانه اي را ارائه دهند. امروز سرنوشت در دست خودمان است و بايد طوري عمل کنيم که احتياجمان به تيم‌هاي ديگر نباشد. اگر سه امتياز بازي صبا را بگيريم و برابر داماش هم پيروز شويم، 90 درصد راه را رفته‌ايم. به عبارتي بايد کار را در دست خودمان نگه داريم. به اعتقاد من با کسب حداقل شش امتياز مشکل ذوب آهن حل خواهد شد.

وي گفت: اميدوارم با اين همه مشکل و معضلي که هم اکنون گريبان گير تيم ذوب آهن بوده است، همه هواداران اين چند بازي را تحمل کنند و باعث دلگرمي ذوب آهن شوند و با حمايت رسانه‌هاي اصفهان بتوانيم در ليگ برتر باقي بمانيم.

چهارشنبه 1392/12/07 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن