تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري 240 ميليارد توماني قرارگاه سازندگي قائم در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان استاندارهمدان:
سرمايه گذاري 240 ميليارد توماني قرارگاه سازندگي قائم در همدان
همدان – خبرگزاری مهر: استاندار همدان از سرمايه گذاري 240 ميليارد توماني قرارگاه سازندگي قائم(عج) در هفت پروژه بزرگ استان همدان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ناصر نيکبخت گفت: در جلسه مشترکي با علي محمد آزاد، قائم مقام قرارگاه سازندگي قائم، وابسته به نيروهاي مسلح، مذاکراتي براي سرمايه گذاري اين قرارگاه در همدان انجام شد. وي افزود: در اين جلسه با قرارگاه سازندگي قائم براي سرمايه گذاري اين قرارگاه در پروژه هايي مانند طرح هاي انتقال آب استان، منطقه ويژه اقتصادي ملاير، تقاطع هاي غير همسطح، پارکينگ هاي طبقاتي و طرح BRT شهر همدان به توافق رسيديم.  استاندار اضافه کرد: همچنين قرار شد مديران و سرمايه گذاران اين قرارگاه در مورد پروژه هاي ديگر براي اجرا در استان مذاکراتي را داشته باشند . نيکبخت خاطر نشان کرد:  با توجه به مشکلات و تنگناهاي مالي استان جذب منابع مالي از اين گونه موسسات و پيمانکاران بزرگ از موارد مهمي است که براي رفع مشکلات پيگيري مي شود .  وي تصريح کرد: قرارگاه سازندگي قائم از 12 موسسه و چند گروه اجرايي تشکيل شده است و در عرصه‌هاي مختلف تخصصي از جمله تجهيزات پيشرفته الکترونيک، دفاعي و نظامي فعاليت مي‌کند و در زمينه‌هاي سازندگي داراي گروه‌هاي اجرايي متعدد است و توان همکاري در مديريت عمران شهري، اجراي پروژه‌هاي تونل و سدسازي، ساخت بزرگراه‌ها و اجراي پروژه‌هاي زيربنايي کشور را دارد.


۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن