تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 20 درصدي تعرفه‌هاي ساخت و ساز و عوارض شهري در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۶ب.ظ)
معاون مالي و اداري شهرداري مشهد خبر داد: افزايش 20 درصدي تعرفه‌هاي ساخت و ساز و عوارض شهري در سال 93 طبق مصوبه شوراي شهر ميزان تعرفه‌هاي تراکم‌هاي مازاد تغيير خواهد يافت و سال 93 عملياتي خواهد شد و براين اساس ميزان تعرفه تراکم‌هاي مازاد نسبت به گذشته افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، ابوالفضل انتظاري با بيان اينکه شهروندان به مسائل و سياست‌هاي تعرفه‌اي آشنا هستند، تصريح کرد: تا پايان سال شرايط صدور پروانه و پايان کار با بسيج نيروها تسريع مي‌شود و مرسوم است شهروندان در ماه‌هاي پايان سال براي ساخت و ساز زمين و دريافت پروانه پايان کار مراجعه مي‌کنند.
وي اظهارکرد: هر يک از موديان اگر امکان پرداخت نقدي نداشته باشند مي‌توانند به بانک‌هاي طرف قرارداد شهرداري مراجعه کنند و از طريق تسهيلات بلندمدت بدهي خود را بپردازن و در کنار آن مشمول 15درصد تخفيف شوند، همچنين امکان پرداخت از طريق برگه‌هاي الکترونيکي امکانپذير است.
انتظاري ادامه داد: دفاتر خدمات مهندسي و پيشخوان، نواحي شهرداري، مناطق و ستاد شهرداري آمادگي دارد به طور ويژه پيگير مسائل شهروندان نظير دريافت پروانه و... باشد.
معاون مالي و اداري شهرداري مشهد در خصوص ميزان افزايش تعرفه عوارض خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شوراي شهر ميزان تعرفه‌هاي تراکم‌هاي مازاد تغيير خواهد يافت و سال 93 عملياتي خواهد شد و براين اساس ميزان تعرفه تراکم‌هاي مازاد نسبت به گذشته افزايش مي‌يابد.
وي با بيان اينکه ميزان تعرفه‌ها در مناطق متفاوت است، گفت: افزايش تعرفه با توجه به ارزش اقتصادي نقاط متفاوت است و در ابتداي سال 93 افزايش 20 تا 30 درصدي تعرفه‌ها را خواهيم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن