تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکانيزه کردن سيستم ثبت تنها راه برون رفت از تخلفات در سازمان ثبت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۲۴ق.ظ)
معاون اموراملاک سازمان ثبت اسناد کشور: مکانيزه کردن سيستم ثبت تنها راه برون رفت از تخلفات در سازمان ثبت با مکانيزه کردن سازمان ثبت از مراجعه 5 تا 6 ميليون نفر در سال به سازمان ثبت جلوگيري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون اموراملاک سازمان ثبت اسناد کشور درحاشيه توديع و معارفه رئيس سازمان اداره ثبت اسناد استان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اقدامات صورت گرفته براي کاهش ميزان تخلفات در اين سازمان گفت: تنها راه برون رفت از تخلفات و تعيين تکليف پرونده هاي مردم، مکانيزه کردن سيستم ثبت از روش سنتي به روش مکانيزه است.
بکائيان با تأکيد بر اينکه مکانيزه شدن سيستم ثبتي درسال، عدم مراجعه 5 تا 6 ميليون نفر را به اين سازمان به دنبال داشته است، گفت: توقع داريم با ارئه سيستم نوين ميزان قابل توجهي از تخلفات اداري در اين سازمان کاهش يابد.
وي تکميل بانک جامع اطلاعاتي، مکانيزه کردن ثبت شرکت ها، ادامه رسيدگي و تعيين تکليف داده آمايي و آرشيو الکترونيکي، پرونده ها را ازجمله مهمترين اهداف سازمان طي سال آتي برشمرد.
معاون اموراملاک سازمان ثبت اسناد کشور، افزود: طي 11 ماهه امسال بيش از 6 ميليون سند مالکيت (کاداس) صادر شده که از تعداد يک ميليون و 200 هزارنفر، متقاضيان اسناد عادي هستند که پرونده 30 درصد آنها در حال رسيدگي و براي 100 هزارنفر رأي سند مالکيت صادر شد.
بکائيان از صدور سالانه بيش از 4 ميليون استعلام بصورت الکترونيکي در کشور خبرداد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن