تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از محل اختفای دیپلمات ربوده شده ایرانی بی اطلاعیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از محل اختفای دیپلمات ربوده شده ایرانی بی اطلاعیم


وزیر امور خارجه یمن ضمن اظهاراتی ضد ایرانی گفت : سرویس های امنیتی در حال تلاش برای یافتن دیپلمات ربوده شده ایران هستند اما تاکنون هیچ نتیجه ملموسی در این رابطه به دست نیامده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از تسنیم ؛ ابوبکر القربی وزیر خارجه یمن مدعی شد: آنچه یمنی ها از ایران انتظار دارند این است که آنچه همواره مقامات ایرانی اعلام می کنند مبنی بر اینکه ما خواستار حفظ وحدت ملت یمن و تمامیت ارضی این کشور هستیم را در عمل هم نشان دهند.
یمن از محل اختفای دیپلمات ربوده شده ایرانی اظهار بی اطلاعی کرد
این وزیر یمنی در ادامه به این نشریه یمنی وابسته به وزارت دفاع این کشور گفت: کماکان روابط ما با ایران در مرحله رکود است و انتظار داشتیم بعد از انتخاب حسن روحانی رئیس جمهوری جدید ایران صفحه تازه ای از روابط را با ایران آغاز کنیم، و ما تاکنون به این مساله امیدوار هستیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من از مقامات ایرانی می خواهم به دخالت گروه های گوناگون خود در مسائل داخلی یمن پایان دهد.
القربی در ادامه سخنانش مدعی شد: ما از ایران انتظار داریم برنامه های ضد یمنی خود را که از طریق شبکه های تلویزیونی پخش می شود، متوقف سازند، همچنین می خواهیم تا دولت ایران مانع از دخالت گروه های مختلف در امور داخلی یمن شود.
  وی درباره وضع دیپلمات ایرانی گروگان گرفته شده در یمن هم گفت: سرویس های امنیتی و اطلاعاتی یمن از این جا و آن جا اطلاعاتی را دریافت می کنند، اما تاکنون هیچ نتیجه ملموسی در این رابطه به دست نیامده است، چرا که ربایندگان وی را از مکانی به مکان دیگر به صورت پیوسته منتقل می کنند.
وزیر خارجه یمن در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما و طرف ایرانی به طور پیوسته بایکدیگر برای حل این مشکل در تماس هستیم، ما همواره به مقامات ایرانی اطمینان داده ایم که در حال بررسی وضع این دیپلمات ربوده شده هستیم و تلاش می کنیم در جهت آزادی وی گامی برداریم.
وزیر خارجه یمن در ادامه تاکید کرد: ما به نیروهای امنیتی و نظامی خود تاکید کرده ایم برای آزادی وی دست به هیچ اقدام نظامی برنامه ریزی نشده نزنند چرا که ممکن است جان این دیپلمات در معرض خطر قرار گیرد.
  خاطرنشان می شود جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار ثبات و امنیت یمن بوده است و هرگونه دخالت در امور داخلی این کشور را رد کرده است.
نور احمد نیکبخت دیپلمات ایرانی چند ماه قبل به دست یک گروه مسلح تندروی تروریست در صنعاء پایتخت یمن ربوده شد وتاکنون هیچ گروهی مسئولیت ربودن وی را برعهده نگرفته است.
همچنین  در پی به شهادت رسیدن دیپلمات دیگر کشورمان ابوالقاسم اسدی در ماه گذشته در یمن، مقامات کشورمان با محکومیت شدید این اقدام؛‌ خواستار تامین امنیت دیپلمات ها و اماکن دیپلماتیک کشورمان در صنعا بر اساس تعهدات دولت یمن  به قوانین بین المللی شدند.
 


چهار شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن