تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آموزش ورزش بسکتبال در پایه هفتم مدارس ماهنشان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح آموزش ورزش بسکتبال در پایه هفتم مدارس ماهنشان اجرا می شود ماهنشان، زنجان- ایرنا- کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان گفت: طرح آموزش ورزش بسکتبال از مهرماه امسال در پایه هفتم تمامی روستاها و شهرهای مدارس این شهرستان اجرا می شود.


بهروز ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به صورت نمادین در سالن ورزشی یادگار امام(ره) با حضور دانش آموزان دختر پایه هفتم مدرسه الزهرا(س) افتتاح شد.
وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات این رشته و سایر رشته های ورزشی شهرستان، خواستار مرتفع شدن این مشکل توسط مسوولان مربوطه شد.
کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان گفت: اجرای طرح های ویژه تربیت بدنی در پایه های مختلف مقطع ابتدایی از سال 89 آغاز شده است.
ملکی ابراز کرد: بر اساس برنامه های ارایه شده سازمان مربوطه قرار است در پایه های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم مدارس نیز به ترتیب طرح های بنیادین ورزشی، رشته های ژیمیناستیک، شنا، طناب زنی، تنیس روی میز و دو و میدانی اجرا شود.
وی افزود: به دلیل نبود امکانات لازم برای آموزش رشته های شنا و ژیمیناستیک این طرح ها در مدارس شهرستان ماهنشان برگزار نمی شود.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان نیز در افتتاح طرح بسکتبال دانش آموزان پایه هفتم این شهرستان گفت: ورزش در سلامت جسمی و روحی نقش فراوانی دارد و باید به آن توجه جدی شود.
ولی الله هاشمی، بر اجرای دقیق طرح های مختلف ورزشی در آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تعداد دانش آموزان پایه های تحصیلی اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم شهرستان ماهنشان به ترتیب 416، 405، 364، 386، 377، 368 و 321 نفر است.
2563/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن