تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801851696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناکامی استقلال و تساوی فولاد در خانه حریف


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ناکامی استقلال و تساوی فولاد در خانه حریف


استقلال با شکست خانگی برابر الشباب گام نخست را در لیگ قهرمانان آسیا لرزان برداشت اما فولاد در زمین الجیش قطر یک امتیاز با ارزش کسب کرد تا نمایندگان ایران رقابت های خود را بدون برد آغاز کنند. تیم‌های استقلال ایران و الشباب عربستان از ساعت 19:30 دیروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان به برتری یک بر صفر نماینده عربستان انجامید.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
  در آغاز نیمه اول آبی پوشان ایرانی بیشتر بر بازی مسلط بودند اما اولین فرصت جدی این دیدار را الشبابی‌ها در دقیقه ده به دست آوردند. شوت سنگین عماد از داخل محوطه جریمه استقلال را مهدی رحمتی با واکنشی مناسب دفع کرد تا دروازه آبی پوشان بسته بماند. با این حال در ادامه بازی بازهم این استقلالی‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 18 ارسال ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی در شلوغی دروازه و پس از اشتباه هولناک مدافع عربستان در یک قدمی دروازه به عمران زده رسید و این بازیکن با ضربه ای بسیار آرام توپ را به ولید عبدالله سپرد تا استقلال بهترین فرصت نیمه نخستش را از دست بدهد.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
  در ادامه استقلالی‌ها بازهم فرصت گلزنی داشتند و پاس زیبای قاضی به برهانی و فرار مهاجم صد گله استقلال به داخل محوطه جریمه الشباب او را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه خوب این بازیکن را دروازه‌بان عربستان در آغوش خود مهار کرد. در دقیقه 37 این دیدار استقلال به یک گل رسید که داور آن را افساید اعلام کرد. ارسال مواج ایمان مبعلی روی دروازه الشباب وارد دروازه تیم عربستانی شد اما داور چینی این دیدار معتقد بود که این توپ با سر عمران زاده برخوردی داشته و چون این بازیکن در آفساید قرار داشته گل پذیرفته نیست. تنها یک دقیقه پس از این فرصت گذشته بود که ضربه سر قاضی می‌توانست قفل دروازه الشبابی ها را باز کند اما ضربه سنگین او با فاصله‌ای اندک راهی اوت شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا دو تیم بدون گل مساوی به رختکن بروند.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
در دوازده دقیقه نخست نیمه دوم بازی آرام و متعادلی از سوی دو تیم ارائه شدتا اینکه در دقیقه 57 ارسال خوب اکبرپور برای برهانی با ضربه سر نسبتا خوب این بازیکن همراه شد اما این توپ راهی اوت شد تا کمی از یخ این دیدار آب شود. تنها یک دقیقه بعد از این فرصت بود که نفوذ بازیکن تکنیکی الشباب، فرناندو منگازو از جناح راست استقلال با جا ماندن دو مدافع همراه شد و پاس افقی او در ورودی دروازه استقلال به عماد رسید تا این بازیکن با یک بغل پای ساده دروازه آبی پوشان را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود الشباب شود.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
  در ادامه آبی پوشان که نمی‌خواستند با شکستی خانگی در اولین گام با شکست مواجه شوند به حملات گسترده ای روی آوردند اما به دلیل احساسی بودن این حملات، تلاششان به جایی نرسید و در ضد حمله‌ای که در دقیقه 68 روی دروازه آنها شد، حتی می ‌وانستند گل دوم را دریافت کنند. ارسال خطرناک توپ از سوی رافائل داسیلوا برای عماد او را در شرایط مشابه تک به تک قرار داد اما شوت این بازیکن با اختلافی اندک راهی اوت شد تا اختلاف دو تیم به دو گل نرسد. با این حال آبی پوشان ایرانی هم بیکار نماندند و ارسال خسرو حیدری در دقیقه 73 برای محمد قاضی این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت او از پشت محوطه جریمه الشباب با اندکی اختلاف راهی اوت شد.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
  استقلال که برای به تساوی کشاندن بازی به در و دیوار می‌زد، در دقیقه 79 صاحب یک ضربه کرنر شد. پس از ارسال ضربه کرنر مدافع الشباب با ضربه خطرناکی محمد قاضی را نقش بر زمین کرد اما داور پنالتی نگرفت. در ادامه شاگردان قلعه نویی بارها تا مرز ایجاد موقعیت‌های خوب برای گلزنی پیش رفتند اما اشتباهات فردی در کنترل توپ مانع از فرصت جدی گلزنی می‌شد و جدی‌ترین فرصتی که استقلالی‌ها در دقایق پایانی از دست دادند، نفوذ خوب نظری در محوطه جریمه الشباب بود که ضربه او با اندک اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه الشباب به اوت رفت و البته آبی پوشان خوش شانس بودند که در دقایق پایانی دروازه‌شان بازهم باز نشد. الشبابی‌ها دو فرصت خوب گلزنی را در آخرین دقایق از دست دادند تا در نهایت این دیدار با همان تک گل الشبابی ها به پایان برسد و استقلال با توجه به برتری 3 بر 2 الجزیره امارات مقابل الریان قطر قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا شود.  
استقلال ایران و الشباب عربستان
    یک امتیاز با ارزش فولاد در قطر تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه سه‌شنبه در اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه به مصاف تیم الجیش رفت که این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با این تساوی شاگردان فرکی در گام نخست یک امتیاز ارزشمند را در زمین قطری‌ها که از وجود ستارگانی همچون نیلمار برزیلی و اکوکو فرانسوی استفاده می‌کردند، بدست آورند. در ابتدای نیمه اول، قدرت تیم الجیش تا حدودی بر تیم فولاد برتری داشت ولی با گذشت زمان بازیکنان فولاد موفق شدند بر بازی مسلط شوند و حتی چندبار تا محوطه جریمه حریف پیش بروند. در مجموع دو تیم موقعیت چندان زیادی روی دروازه همدیگر ایجاد نکردند تا کار در این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.  
فولاد خوزستان و الجیش قطر
  نیمه دوم هم با حملات تیم الجیش و بازی منطقی و حساب شده تیم فولاد آغاز شد. البته در دقایق ابتدایی این نیمه دو موقعیت ایستگاهی در اختیار تیم قطری قرار گرفت که عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان فولاد، مانع از ایجاد فرصت خطرناک روی دروازه این تیم شد. در دقیقه 60 این بازی مهاجمان الجیش دو مرتبه تیر دروازه تیم فولاد را به لرزه درآوردند اما در رسیدن به گل ناکام ماندند.  
فولاد خوزستان و الجیش قطر
  فولادی‌ها که در این بازی بیشتر به حفظ توپ، کنترل تیم حریف و استفاده از ضد حملات دل بسته بودند، در دقایق 63 و 64 دو موقعیت گلزنی را به راحتی از دست دادند تا بتواند از میزبان قطری خود پیش بی‌افتد. در دقیقه 69 هم کار ترکیبی فولادی‌ها جماعتی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه ضعیف این بازیکن با فاصله بسیاری از دروازه تیم الجیش راهی اوت شد.
فولاد خوزستان و الجیش قطر
  در 15 دقیقه پایانی بازی، الجیشی‌ها بیشتر حملات خود را از جناح چپ تدارک می‌دیدند اما عملکرد خوب مدافعان فولاد و تعداد کم بازیکنان قطری، این حملات را بی‌خطر کرد. البته در دقیقه 87 خطای مدافع الجیش روی بختیار رحمانی از چشم داور کره‌ای به دور ماند تا این تیم شانس بزرگی را برای بازکردن دروازه میزبان قطری از دست بدهد. در نهایت حملات دو تیم در دقایق پایانی مسابقه هم نتیجه‌ای در بر نداشت تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود. در دیگر بازی گروه B تیم فوتبال الفتح عربستان در خانه برابر تیم بنیادکار ازبکستان تن به تساوی بدون گل داد تا در پایان دیدارهای این گروه هر چهار تیم با کسب یک امتیاز و بدون گل زده و گل خورده، مشترکا در رده نخست قرار بگیرند.
فولاد خوزستان و الجیش قطر
     


چهار شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن