تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریبا:بازیکنان استقلال خسته بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فریبا:بازیکنان استقلال خسته بودند تهران – ایرنا –مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:بازیکنان استقلال از ابتدای فصل با مشکلات فراوانی روبه رو هستند و در بازی با الشباب نیز بسیار خسته ظاهر شدند.


بهتاش فریبا پس از شکست استقلال مقابل الشباب عربستان در گفت و گو با ایرنا، گفت: بازی نسبتا خوبی را دیدیم البته استقلال می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. تیم حریف تمام زوایای استقلال را بسته بود و هافبک های ما روز کم فروغی را در این بازی داشتند.
وی ادامه داد: با بسته شدن هافبک های ما موقعیت های کمتری به مهاجمان ما رسیدواز زمانی که خسرو حیدری به ترکیب استقلال اضافه شد بیش از پیش موقعیت برروی دروازه حریف ایجاد کردیم.
مربی سابق تیم فوتبال استقلال، گفت: متاسفانه بازیکنان استقلال امروز بسیار خسته بودندو به طور مثال در عملکرد تیموریان دوری یک هفته ای از میدان کاملا قابل مشاهده بود. مبعلی نیز بعد از دو سال دوری به استقلال آمدومطمئن باشید او بازیکن بزرگی است و بسیار بهتر خواهد شد.
وی بااشاره به عملکردنه چندان خوب استقلال دراین فصل، تصریح کرد: کادرفنی استقلال نیز بارها امسال اعلام کرده که عملکرد چندان خوبی نداشته و تنها در دو بازی این فصل خوب ظاهر شده است.
وی اظهارداشت:استقلال بدنسازی خوبی درابتدای فصل نداشت وهمین مساله باعث مصدومیت های این تیم شد و البته جدایی بازیکنان نیز بسیار به استقلال ضربه زد. متاسفانه در کنار تمام این مسایل مشکلات مالی نیز به استقلال اسیب بزرگی زد.
فریبا تاکید کرد: با تمام این مشکلات استقلال در جایگاه دوم لیگ است و باید به قلعه نویی تبریک بگویم که توانست تیم را حفظ کند.قلعه نویی دراین فصل بسیار مشکل داشت اما به هر حال با همه مشکلات خوب کار کرده است.
وی افزود: بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا بسیار دشوار تر است و استقلال امروز به خاطر خستگی شرایط ایده آلی نداشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال، درخصوص عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال، گفت: در این دیدار مشخص شد که پژمان نوری ذاتا یک مدافع چپ نیست زیرا شیوه بازی یک مدافع چپ کاملا متفاوت است و قلعه نویی نیز به خاطر نداشتن بازیکن هیچ چاره به غیرازاستفاده ازنوری نداشت و باید امیدوار باشیم مصدومان هرچه سریعتر برسند.
ورزشی (4) **9118**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن