تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818824647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوي استقلال و الشباب در نيمه اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تساوي استقلال و الشباب در نيمه اول
نيمه نخست ديدار استقلال ايران و الشباب عربستان در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهي ليگ قهرمانان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 استقلال در نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19:30 امروز(سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادي به مصاف الشباب عربستان رفت که نيمه نخست ديدار 2 تيم با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد.

به گزارش تسنيم، استقلالي‌ها از ابتدا سعي کردند نبض بازي را در اختيار بگيرند و از همين رو در دقيقه 5 بازي توسط غلام‌نژاد توانستند به دروازه الشباب برسند اما شوت نه چندان محکم اين بازيکن در اختيار دروازه‌بان حريف قرار گرفت.

در دقيقه 9 بازي عماد خليلي، مهاجم الشباب توانست وارد محوطه جريمه استقلال شود و در حالي‌که تنها رحمتي را رو به روي خود مي‌ديد، نتوانست از موقعيتش بهره‌اي ببرد. جاي‌گيري مناسب رحمت باعث شد تا اين توپ دفع شود.

در دقيقه 18 بازي ايمان مبعلي پشت ضربه ايستگاهي ايستاد که در ميانه هاي ميدان به سود استقلال اعلام شده بود. توپي که او ارسال کرد درنهايت پشت مدافعان الشباب به اکبرپور و عمران‌زاده رسيد اما اين دو بازيکن در شرايطي که مي‌توانستند با يک بغل پا دروازه را باز کنند به خيال آفسايد ايستادند و در نهايت اين فرصت خوب از دست رفت.

الشبابي‌ها نيز در پاسخ به اين موقعيت در برگشت با يک شوت از پشت محوطه دروازه استقلال را تهديد کردند اما بازهم واکنش رحمتي مانع از گل شدن اين توپ شد.

در دقيقه 27 بازي استقلالي‌ها از سمت چپ زمين الشباب دست به تدارک يک موقعيت زدند و آرش برهاني که با پاس قاضي صاحب توپ شده بخت خود را براي زدن اولين گل استقلال آزمود اما با مقاومت دروازه‌بان الشباب مواجه شد.

در دقيقه 37 ايمان مبعلي بازهم پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و توپ را روي دروازه الشباب ارسال کرد و عمران‌زاده توانست دروازه الشباب را باز کند اما دست داور به نشانه آفسايد بودن اين گل بالا رفت و گل استقلال مردود اعلام شد.

يک دقيقه بعد سياوش اکبرپور از سمت راست توپ ديگري را ارسال کرد و قاضي با ضربه سر دروازه را هدف گرفت اما توپش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

سه شنبه 1392/12/06 20:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن