تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مي‌دانيم تراکتورسازي در خط دفاع مشکل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مي‌دانيم تراکتورسازي در خط دفاع مشکل دارد
سرمربي تيم الاتحاد عربستان گفت: 2 بازي اخير تراکتورسازي را بررسي کرده‌ايم و مي‌دانيم که در خط دفاعي با مشکل مواجه است.

خوان وِرزري در کنفرانس پيش از بازي با تراکتورسازي اظهار داشت: فردا بازي سختي مقابل تراکتورسازي خواهيم داشت و در اين ديدار بهترين آرزوها را براي تيم‌مان داريم و بيشترين تلاش ممکن را خواهيم کرد تا امتيازات اين بازي را کسب کنيم.

به گزارش تسنيم، وي با اشاره به ترکيب بازيکنان تراکتورسازي افزود: پيمپائو، علي کريمي، مهدي کياني، سعيد دقيقي و کريم انصاري فر بازيکنان خوب تراکتورسازي هستند و در اين ديدار مي‌توانند نمايش خوبي داشته‌ باشند.

ورزري ادامه داد: ما آخرين ديداري که تراکتورسازي مقابل راه آهن داشت و 3 بر صفر شکست خورد را تحليل و ديدار قبل از آن که با نتيجه يک بر صفر پيروز شد را نيز بررسي کرده‌ايم و مي‌دانيم که تراکتور در خط دفاعي با مشکل مواجه است.

سرمربي تيم الاتحاد عربستان تصريح کرد: به نظر من بهترين بازي در فوتبال را بايد با استاديوم پُر ديد.

وي در خصوص بازيکنان تيمش گفت: بازيکنان ما اکثرا عربي هستند و قدرت و ويژگي‌هاي فوتبال عربستان را دارند و در کنار آنها بازيکناني از برزيل، اروگوئه و آمريکا را نيز در ترکيب خود داريم.

ورزري در خصوص شناختش از فوتبال ايران گفت: ما در مورد تيمي که فردا بايد با آن بازي کنيم مطالعه کرده‌ايم و مي‌دانيم که تيم قدرتمندي است. مي‌توان تراکتورسازي را نمونه‌‌اي از فوتبال ايران دانست و به کل آن نسبت داد.

وي در خصوص اولتيماتوم مديرعامل باشگاه الاتحاد قبل از بازي با تراکتورسازي خاطرنشان کرد: براي من اين مسائل اهميت ندارد و سعي مي‌کنم انرژي‌ام را روي تيم بگذارم و براي بازي فردا آماده‌اش کنم.

سرمربي تيم الاتحاد عربستان در خصوص نتايج ضعيف تيمش در ليگ عربستان اظهار داشت: ما در ميانه جدول رده‌بندي هستيم و سعي مي‌کنيم وضعيت روز به روز بهتر شود. اين را هم مي‌دانيم که در سوي مقابل، تراکتورسازي هم اواسط جدول است و وضعيتي مشابه وضعيت ما دارد.

سه شنبه 1392/12/06 16:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن