تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819622184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه کارگران ساختماني قم 53 درصد رشد داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۷ب.ظ)
مديرکل تامين اجتماعي قم: بيمه کارگران ساختماني قم 53 درصد رشد داشته است مديرکل تامين اجتماعي قم گفت: بيمه کارگران ساختماني اين استان امسال افزايش 53 درصدي داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل تامين اجتماعي قم، مجتبي موسوي در حاشيه ملاقات مردمي با تعدادي از متقاضيان بيمه کارگران ساختماني استان با اعلام اين خبر افزود: در حال حاضر 11 هزار و 282 نفر در استان قم به عنوان کارگر ساختماني بيمه شده‌اند که با احتساب افراد زيرپوشش، جمعيت بيمه شده اصلي و تبعي کارگر ساختماني در قم به بيش از 33 هزار نفر مي‌رسد.
وي ادامه داد: تعداد کارگران ساختماني بيمه شده استان در 9 ماه نخست سال 92 به حدود 10 هزار نفر رسيد که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 53 درصدي برخوردار بوده است.
مديرکل تامين اجتماعي قم خاطرنشان کرد: در استان قم براي 22 هزار نفر گواهي مهارت فني صادر شده است و تاکنون بيش از نيمي از متقاضيان بيمه کارگر ساختماني، زيرپوشش تامين اجتماعي قرار گرفته‌اند.
موسوي با اشاره به سهميه سه هزار و700 نفري بيمه کارگران ساختماني قم در سال92 گفت: با تدابير اتخاذ شده و هماهنگي‌هاي لازم تمام سهميه اختصاص يافته استان در سال جاري جذب و دفترچه درمان تامين اجتماعي نيز براي آنان صادر شده است.
وي تاکيد کرد: بر اساس نظر قانونگذار سال 93 نيز بيمه کارگران ساختماني ادامه خواهد يافت.
مديرکل تامين اجتماعي قم از کارگران ساختماني بيمه شده خواست تا پيش از پايان اعتبار کارت مهارت فني خود، نسبت به تمديد اعتبار آن اقدام کنند تا مشکلي در روند تمديد قرارداد آنان پيش نيايد.
موسوي در خصوص قرارداد با کارگران ساختماني گفت: کارگران ساختماني فقط 7 درصد سهم کارگر را پرداخت مي‌کنند که در حال حاضر حدود 30 هزار تومان مي‌شود و 20 درصد مابقي توسط دولت تامين و پرداخت مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن