تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله دزد سابقه دار به مأمور پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمله دزد سابقه دار به مأمور پلیس تهران - ایرنا - دزد 20 ساله ای با کلکسیونی از جرایم، وقتی در محاصره پلیس، به مأموری حمله کرده بود، دستگیر شد.


به گزارش ایرنا از صفحه شوک روزنامه ایران، سرهنگ «محمدحسن خلیلی» سرکلانتر ششم پلیس تهران گفت: ساعت 13:15 ظهر بیستم بهمن ماه مأموران گشت کلانتری 110 شهدا با دریافت پیامی از مرکز 110 در جریان یک سرقت قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه دریافتند دزد جوان به نام «بهرام» در حال سرقت وانت پیکانی در محدوده خیابان پاسدار گمنام است.
وی ادامه داد: مأموران بلافاصله دستور توقیف این خودرو را دادند که راننده جوان توجهی به دستورات پلیس نداشت و به سرعت به سمت یکی از مأموران حمله کرد و مأمور پلیس را بین دو خودرو گیر انداخت و با آسیب رساندن به چندین خودروی پارک شده اقدام به فرار کرد.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با اشاره به تهاجم عمدی این دزد به سمت مأمور پلیس گفت: در ابتدا مأمور پلیس اقدام به شلیک یک تیر هوایی و سپس تیراندازی به سمت خودرو کرد اما دزد با خودروی مسروقه از محل متواری شد.
خلیلی با بیان اینکه با مشاهده این صحنه، مردم به کمک مأمور پلیس رفتند، افزود: در خیابان شکوفه، خودرو به علت ترکیدگی لاستیک ناشی از اصابت تیر، متوقف شد و این تبهکار خودرو را رها کرد و سعی داشت پیاده متواری شود اما به علت خونریزی در فاصله 50 متری داخل پارک به زمین افتاد.
وی با بیان اینکه با حضور مأموران پلیس و اورژانس، دزد که از ناحیه ران پای چپ مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد، گفت: در بازرسی از خودرو مواد روانگردان از نوع شیشه و مقداری تریاک و هروئین کشف شد.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت افزود: با ثبت اطلاعات این دزد در سیستم بایگانی اطلاعات مجرمان حرفه ای پلیس آگاهی، مشخص شد «بهرام» دارای سوابق زیادی در زمینه سرقت خودرو، حمل موادمخدر و حتی یک قتل عمد در سال 90 است.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن