تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803220756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش آذربایجان غربی نباید فقط به والیبال ختم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزش آذربایجان غربی نباید فقط به والیبال ختم شود ارومیه - ایرنا - رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی در انتقاد از بی توجهی مسئولان به سایر تیم های ورزشی حاضر در رقابتهای لیگ برتر کشور گفت: ورزش این استان نباید فقط به والیبال خلاصه و ختم شود.


سلمان فرضعلی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه ویژه به رشته والیبال و حمایت همه جانبه از این تیم موجب شده سایر تیم های ورزشی لیگ برتری در رشته های مختلف بدون حامی مانده و تمام زحمات بازیکنان و مسئولان هیات های مربوطه در عین شایستگی به دلیل عدم اعتبارات لازم بی نتیجه بماند.
وی افزود: اگر فقط پول یکی از بازیکنان ذخیره تیم والیبال ارومیه را صرف یک تیم لیگ برتری در رشته های دیگر بکنند مطمئنا وضعیت ورزش استان بسیار بهتر و مطلوب تر از این می شود.
فرضعلی پور گفت: تیم اسکواش ارومیه که امسال با حمایت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه عازم این مسابقات شده بود به دلیل عدم تامین اعتبارات و هزینه های لازم از سوی مسئولان این سازمان نتوانست مقامی بهتر از پنجمی کسب کند.
وی اظهار کرد: امسال با تلاش فراوان برای هدایت این تیم با مرتضی خان یکی از مربیان تراز اول پاکستانی و محمدرضا صادق پور نفر رنکینیگ ایران به توافق اولیه رسیده بودم و در صورت جذب این دو نفر می توانستیم یکی از سکوهای قهرمانی لیگ برتر ایران را برای استانمان کسب کنیم ولی به دلیل عدم حمایت مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه این امر میسر نشد و فقط به عنوان پنجمی بسنده کردیم.
فرضعلی پور که سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت در خصوص چرایی هدایت این تیم توسط رییس هیات اسکواش استان گفت: مشکلات مالی دست ما را برای جذب مربی بسته است و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها مجبور شدم خودم سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرم و اگر حاضر به این کار نمی شدم مطمئنا قادر به تشکیل و اعزام تیم به رقابتهای لیگ برتر کشور نمی شدیم چرا که جذب مربی نیازمند پول کافی و عقد قراردادهای آنچنانی نیز هست.
وی ادامه داد: عرفان قهوه چی، پویا جهانسوز، کیوان ابراهیمی، محمودرضا کاشفی و مهدی فتحی بازیکنان جوان ولی با انگیزه تیم ما بودند که بدون هیچگونه چشمداشتی برای تیم استان بازی کردند و خوشبختانه توانستیم با این بازیکنان بومی درخشش خوبی در رقابتها داشته باشیم.
وی در خصوص روند ساخت خانه اسکواش ارومیه گفت: متاسفانه با وجود گذشت سه سال از آغاز ساخت کورت های اسکواش این شهر، همچنان منتظر افتتاح این سالن هستیم.
فرضعلی پور ادامه داد: بازیکنان ما به حدی از آمادگی رسیده اند که نیاز به مربی باتجربه و محل تمرینی استاندارد هستند چرا که ورزشکاران ما شایستگی حضور در تیم های ملی را دارند و این امر مستلزم حمایت مسئولان و تامین اعتبارات لازم می باشد.
وی گفت: مسابقات لیگ برتر اسکواش کشور با حضور 10 تیم در 18 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار شد که هر تیم بعد از انجام 18 بازی به تناوب و احتساب عناوینی در جایگاه اول تا دهم جدول قرار گرفتند.
سلمان فرضعلی پور اظهار کرد: تیم ما در نهایت با هفت برد و هفت باخت و کسب 33 امتیاز پس از تیم های انقلاب تهران، یزد اسکواش، گلستان و ایران رادیاتور در جایگاه پنجم لیگ برتر کشور جای گرفت.
فرضعلی پور از حضور تیم بانوان استان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور خبر داد و افزود: هفته سوم این رقابتها 13 اسفند ماه جاری به میزبانی خوزستان برگزار می شود و تیم ما هم اکنون از بین هشت تیم حاضر در رده چهارم جدول قرار دارد.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن