تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802216762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تمدید قرارداد کی روش و ادامه صحبت های مایلی کهن برعلیه دایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیش بینی وزیر از بازی های تیم ملی در جام جهانی؛ احتمال تمدید قرارداد کی روش و ادامه صحبت های مایلی کهن برعلیه دایی تهران – ایرنا – علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرارداد کارلوس کی روش به احتمال 80 درصد تمدید خواهد شد.


به گزارش ایرنا، برنامه 90 این هفته با حواشی مختلفی روبه رو بود و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور در این برنامه به سئوالات امروز فوتبال کشور پاسخ داد.
امیر حسین فشنگچی میهمان نخست این برنامه بود و در خصوص انتخاب تیم ملوان، گفت: انتخاب ملوان بهترین انتخاب من بود و از حضور در این تیم کاملا راضی هستم.
وی در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار با استقلال، اظهار داشت: نباید اتفاقات رخ داده در دیدار با استقلال را به تمام تماشاگران ملوان منتصب کنیم و تعداد کمی برخی شعار ها را دادند.
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم موفقیت در این تیم، گفت: در دوفصل پایانی حضورم در پرسپولیس هیچ گاه در پست مورد علاقه خود بازی نمی کردم و همیشه دفاع چپ بودم و این روی کار من تاثیر گذار بود.

*** کفاشیان: به احتمال 80 درصد قرارداد کی روش تمدید می شود/احتمالا حضور وینگادا هفته آینده قطعی می شود
علی کفاشیان، گفت: کار تبلیغاتی ما به شیوه جدیدی است و شرکت فناپ قرار است مبلغ اسپانسری را به شیوه جدیدی آغاز کنند.
وی ادامه داد: قرار است از اسپانسر جدید 7 میلیارد دریافت کنیم که تاکنون 5 میلیارد دریافت کرده ایم و دو میلیارد دیگر نیز به حساب ما واریز می شود.
رییس فدراسیون فوتبال، گفت: البته در این راه و با کمک شرکت حامی مبالغ بسیار بیشتری به حساب ما واریز می شود. الان سازمان لیگ نیز یک حامی دارد که آن چندین اسپانسر را جذب می کند.
وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است مقداری از این هزینه ها از سوی مردم دریافت شود، تصریح کرد: ما شیوه ای که بخواهند از مردم دریافت کنند را قبول نداریم و در قرارداد ما نیز دیده نشده است و بحث گلریزان نیز اشتباه مطرح شده است.
وی اظهار داشت: تیم ملی ما خرج خود را با کمک فیفا می تواند بدست بیاورد. ما 18 تیم ملی داریم و باید برای همه آنها درآمد داشته باشیم.
کفاشیان خاطرنشان کرد: الان بعضی از حامیان حاضر هستند مبالغ کمتری را برای تیم ملی پرداخت کنند و تبلیغات کمتری دریافت کنند که این مساله در تمام دنیا مرسوم است.
وی اظهار داشت: در قرارداد ما دریافت این مبلغ از سوی مردم دیده نشده است. در قرارداد ما تعریف هایی وجود دارد که در آمد زایی از این راه صورت می گیرد. از صدا و سیما می خواهیم به عنوان یار دوازدهم بدون پرداخت پولی در کنار ما باشد.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اسپانسر قبلی تیم ملی که به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: این شرکت هزینه زیادی کرد اما نتوانست از شرایط موجود استفاده کند. قرارداد ما با این شرکت به صورت اصولی بسته شده بود و صدماتی به ما زده شده است که پیگیر آن هستیم البته این شرکت پول ندارد و نمی توانیم کاری کنیم.
وی در خصوص وضعیت تیم امید، خاطرنشان کرد: تیم امید ایران شرایط حساسی دارد و ما هم اهمیت ویژه ای برای این تیم قایل هستیم. سال های سال است که به المپیک نرفتیم و می خواهیم این بار بتوانیم به این مهم برسیم و در میان سه تیم صعود کرده به المپیک برزیل برسیم.
وی تاکید کرد: شناسنامه کاری مربیان و حضور در تیم های امید از الویت های مابرای انتخاب مربی است. مربیان ایرانی ما بسیار توانمند هستند ولی می خواهیم مربی را انتخاب کنیم که با کی روش هماهنگ باشد.
کفاشیان گفت: کی روش اعلام آمادگی برای کمک به تیم امید را اعلام کرده است و در حال حاضر به دو گزینه که یکی وینگادا و دیگری یک مربی ایرانی است رسیده ایم.
وی ادامه داد: وینگادا شناسنامه کاری خوبی دارد و اگر با او تفاهم کنیم تا هفته دیگر گزینه خود را اعلام می کنیم.
وی افزود: از خارج از فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک پیشنهاد هایی برای استفاده از مربی ایرانی وجود دارد که در حال بررسی هستیم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور این تیم در اینچئون، گفت: از ما در این مسابقات مدال می خواهند و این کار ما را سخت می کند. برنامه های تیم امید و حتی بازی های دوستانه ما تا المپیک مشخص است. متاسفانه هیچ وقت نگاه به تیم امید جدی نبوده اما ما حتی تیم هایی که قرار است با ایران بازی کنند را نیز انتخاب کرده ایم.
وی در خصوص ژست انسان رئوف گرفتن، ادامه داد: این ژست نیست خون من است اما اگر شما انتظار برخورد با بعضی افراد را دارید با ابتدا خودم از فدراسیون می رفتم.
کفاشیان در خصوص گزینه های ایرانی، گفت: این گزینه ها در ذهن ما است و هنوز با کسی مذاکره نکرده ایم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه ایا انتخاب وینگادا ربطی به کی روش دارد، اظهار داشت: بله این مساله صحت دارد.
وی در خصوص تمدید قرارداد با کی روش، گفت: ما باید قبل از جام جهانی با این مربی تمدید قرارداد کنیم و تا کنون 80 درصد کار ها انجام شده است. یکی از تاکید های ما به انتخاب دستیار اول ایرانی او است.
کفاشیان اظهار داشت: اگر قرار است کی روش نماند باید به ما زودتر اعلام کند تا با کمک او سرمربی آینده را انتخاب کنیم اما فکر می کنم او می ماند.
وی در خصوص عدم برخورد با فساد در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای برخورد با متخلفان باید مستندات داشته باشیم و در غیر این صورت نمی توانیم کاری انجام دهیم. تاج به خوبی با برخی متخلفان برخورد کرد و ضعف های ما را پوشش داد.
وی در خصوص برخی انتقادات از اکبر محمدی، خاطرنشان کرد: باید از کارنامه این مربی حمایت کنم و او زحمات زیادی برای فوتبال پایه ما کشیده است.
کفاشیان در مورد حمایت کیومرث هاشمی از اکبر محمدی، گفت: تا حالا هاشمی از کسی حمایت نکرده است. در فدراسیون فوتبال همه همدل هستند و با هم کار می کنند.
وی با اشاره به جلسات دوره افشارزاده در کمیته ملی المپیک، ادامه داد: در زمان او خیلی زود نشست های هیات اجرایی برگزار می شد و نمی دانم او چرا انقدر زود به سر کار می رفت و من خودم نمی دانم اگر 5 صبح به فدراسیون بروم باید چه کار کنم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ندادن پاداش تیم ملی، گفت: دولت تمام پاداش ها از جمله اتومبیل ها را به ما داده است و الان تنها پاداش بازی های لبنان و تایلند از جام ملت های آسیا باقی مانده است.
وی در رابطه خودرو های اهدا شده، اظهار داشت: اسم خود من در لیست این خودرو ها نبود به یکباره دوستان اسم من را نوشتند و اصلا دنبال این پاداش نبودم.
رییس فدراسیون فوتبال، گفت: برای بازیکنان ما پاداش اهمیت ندارد زیرا این مبلغ مقابل قرارداد های آنها چیزی نیست. متاسفانه برای دژاگه و بعضی از اعضای کادرفنی نتوانستیم پاداش را دریافت کنیم البته 50 میلیون از این پاداش به همه بازیکنان رسید و ما هم جبران کردیم.
وی در خصوص جدایی سیموئز، اظهار داشت: او به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست به ایران بیاید و کی روش هم موافقت کرد. پیشنهاد ما مربی ایرانی است و حتی 8 مربی لیگ برتری نیز اعلام کرده اند حاضر به کمک به کی روش هستند.
کفاشیان خاطرنشان کرد: این حق مربیان داخلی است که به تیم ملی کمک کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد و باید کی روش تصمیم نهایی را بگیرد.
وی با اشاره به دیدار های دوستانه تیم ملی، گفت: بازی با کویت و گینه در پیش رو داریم. بعد از این مسابقات تیم ملی بدون لژیونر ها و احتمالا بازیکنان شاغل در حوزه خلیج فارس به آفریقانی جنوبی خواهند رفت و بعد از آن نیز احتمالا راهی اروپا و کشور اتریش می شوند که در آنجا نیز احتمالا با آنگولا و مونته نگرو بازی خواهیم کرد.
رییس فدراسیون فوتبال، گفت: تیم ملی بعد از این مسابقات به ایران باز خواهد گشت و فکر نمی کنم بازی خداحافظی برای تیم ملی داشته باشیم و برخلاف میل باطنی نتوانستیم چنین بازی را در ایران برگزار کنیم.
وی در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: برای میزبانی از جام ملت ها نیاز به کمک همه داریم و در حال حاضر ما و امارات برای میزبانی این مسابقات باقی مانده ایم و شانس کمی نداریم.
وی در خصوص مشکلات به وجود آمده در اردو تیم امید در کیش، اظهار داشت: برخورد لازم با عوامل شد و سرپرست تیم به خاطر رها کردن تیم از مسئولیت خود کنار رفت.
کفاشیان در رابطه با رفتار های خود در اتهاماتی که به داوران زده شد، گفت: باید این مساله را کمیته انضباطی ما رسیدگی کند و من نمی توانم در تمام مسایل دخالت کنم. همیشه از خانواده داوری دفاع کرده ام و اینگونه نیست که منفعل باشم.
وی در خصوص برخورد با بعضی از مربیان و مسئولان فوتبال بانوان، اظهار داشت: برخورد خاصی نبوده و تنها مظفراز سمت خود کنار رفته است. تنها در خواست ما این بوده که لیگ فوتبال بانوان زیر نظر سازمان لیگ برگزار شود و لیگ فوتسال نیز زیر نظر کمیته فوتسال کار خود را دنبال کند.
وی در رابطه با ادامه فعالیت فریده شجاعی در نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: او با قدرت در فدراسیون فوتبال کار خود را دنبال می کند.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت کمیته جوانان، گفت: در حال حاضر دانشجو سرپرست کمیته است وباید فردی را برای این مسئولیت انتخاب کنیم.
وی در مورد عدم استفاده از آدم های قوی در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: خود من قوی نیستم و نمی توانم از آدم های قوی سود ببرم. نباید ما را با فدراسیون کشور های دیگر که پولدار هستند مقایسه کنید.
کفاشیان در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران، گفت: هفته آینده انتخابات این هیات برگزار نمی شود و دلیل آن رد صلاحیت تمام نفرات ثبت نامی از سوی هیات بوده و تنها رییس فعلی هیات تایید صلاحیت شده است. قرار است نام نویسی مجدد انجام شود و تا پایان سال انتخابات این هیات برگزار می شود و از کسی هم حمایت نمی کنیم.
وی در خصوص فعالیت علیپور در کمیته اخلاق و کمرنگ شدن او، ظهار داشت: او همچنان دبیر کمیته است اما خواسته ایم که دیگر کمتر مصاحبه کند.

*** گودرزی: بردن آرژانتین دور از ذهن نیست/ضد فوتبال نیستم
محمود گودرزی در یک برنامه تلویزیونی، گفت: در جام جهانی ما به راحتی می توانیم بوسنی را به راحتی از پیش رو برداریم و بردن نیجریه نیز برای ما کار سختی نیست.
وی در خصوص دیدار با آرژانتین، اظهار داشت: بردن این تیم نیز به هیچ عنوان دور از دسترس نیست.
وزیر ورزش و جوانان، گفت: وزارت ورزش و جوانان قول کمک به فدراسیون فوتبال و تیم ملی در جام جهانی را داده است.
وی در رابطه با اینکه گفته می شود ضد فوتبال است، تصریح کرد: این که من از فوتبال خوشم نمی آید صحیح نیست اما اینکه فوتبال جدا از رشته های دیگر شده مساله ما است.
وی اظهار داشت: برخی رفتار هایی که در فوتبال دیده می شود در ذات فوتبال نیست و اگر ما بعضی حرف ها را می زنیم به فکر زیبایی فوتبال هستیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ضد و بند، تبانی، دوپینگ و بعضی مسایل دیگر در فوتبال دیده می شود که اینها متعلق به فوتبال نیست و باید این رشته ورزشی پاک شود.
وی تاکید کرد: علاقه مند به رشته ورزشی فوتبال هستم و از دیدن بازی های تیم ملی لذت زیادی می برم.
گودرزی در خصوص اینکه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، خاطرنشان کرد: تا این لحظه متوجه نشدم آبی هستم یا قرمز اما هر تیمی که زیبا بازی کند مورد علاقه من است.
وی در پاسخ به این سئوال که چه نمره ای برای ورزش ایران در نظر دارد، گفت: برای دادن نمره به ورزش کار سختی داریم اما در بعضی مسایل نمره قبولی می دهم و در بعضی مسایل دیگر نمره ده می دهم.

*** مایلی کهن: نه جانماز آب می کشم نه با کفش نماز شکر می خوانم
محمد مایلی کهن، گفت: از رسانه ها گلایه دارم که چرا باید به برخی افراد تا این حد فرصت دهند.
وی در خصوص صحبت های دایی مبنی بر اینکه حرکات او عوام فریبانه بوده است، اظهار داشت: خوشحالم با حرکات عوام فریبانه خود باعث شدم او برای اولین بار بیاید بگویم دست زحمتکشان عزیز را می پذیرد. او باید غرور را کنار بگذارد و بداند تمام مردم انسان هستند.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: او عنوان می کند من از تیم صنعت نفت آبادان 800 میلیون خواسته ام. رسانه ها می توانند از مدیرانی که من با آنها کار کرده ام سئوال کنید که آیا من یک بار در خصوص پول با مدیران باشگاه ها صحبت کرده ام.
وی تصریح کرد: من این درخواست را نداشته ام و جالب است برای پولی که دریافت نکرده ام محکوم هستم اما آقایان بابت پولی که گرفته اند معترض هستند.
وی در رابطه با اینکه دایی گفته 5 تیم را راهی لیگ یک کرده است، گفت: دو بار به عنوان سرمربی از این کشور خارج شده ام و کاپ اخلاق را گرفته اند. می گویند در زندگی خصوصی افراد ورود نکنید اما عکسی از 37 سال قبل من پخش کرده ام و به آن عکس افتخار می کنم.
مایلی کهن گفت: هیچگاه جانماز آب نکشیده ام و با کفش هم نماز شکر نخوانده ام. در آن عکس من هستم و برخی از پیشکسوتان فوتبال که برروی پیراهن من نوشته ای است که برای پیش از انقلاب است.
وی افزود: بعد از انقلاب همین آقایان بازی با ازبکستان را تعطیل کردند و رفتند شهروندی خود از آمریکا را گرفته اند. من پیش از انقلاب فلان خواننده را دوست داشتم الان هم دوست دارم اما شاید برخی از رفتار های او را قبول نداشته باشم.
وی تاکید کرد: چرا باید کریم باقری در پرسپولیس 200 میلیون تومان پول بگیرد و برادر این آقا هم در پرسپولیس هم 200 میلیون پول بگیرد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حاضر هستند بیایم صحبت کنم و مردم در خصوص این رابطه قضاوت کنند.

*** کریمی محرومیت خود را پشت سر گذاشته است
رضا مطلبی دبیر هیات فوتبال استان قزوین، گفت: فیروز کریمی از سوی کمیته انضباطی 8 جلسه محروم شده بود و هیچ بحثی هم در مورد شیوه محرومیت او مطرح نشده است.
وی ادامه داد: او بعد از صدور حکم محرومیت 8 جلسه ای خود با تیم آزادی قزوین قرارداد امضا کرد و در تمرینات این تیم نیز شرکت کرد.
بررسی وضعیت فوتبال استان مرکزی و همچنین بررسی لیگ برتر فوتبال ایران از دیگر مسایل پرداخته شده در این برنامه بود.
ورزشی (5) **9118**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن