تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803884365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: بدون موافقت باشگاه کاري نمي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: بدون موافقت باشگاه کاري نمي‌کنيم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدون هماهنگي و موافقت باشگاه نه به ارمنستان مي‌رويم و نه به ساري و تمام اردوها و بازي‌هاي دوستانه ما با هماهنگي باشگاه انجام مي‌شود.

علي دايي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره سفر تيم فوتبال پرسپوليس به ارمنستان گفت: چندي پيش پيشنهادي دريافت کرديم براي بازي دوستانه با شيراک ارمنستان تا سفري به اين کشور داشته باشيم و يک بازي دوستانه با اين تيم خوب ارمنستاني انجام دهيم. ما موافقت خود را اعلام داشته و ايميل اين باشگاه ارمنستاني و دعوتنامه آنها را در اختيار باشگاه قرار داديم تا در صورتي که باشگاه موافق است براي برگزاري اين بازي راهي ارمنستان شويم.

وي افزود: در اين باره با آقاي منتقمي هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ايم و قائم مقام باشگاه کاملا در جريان مسائل بوده‌اند. صحبت‌ها براي برگزاري اين بازي از خيلي وقت پيش مطرح بوده و طي روزهاي اخير جدي شده است. ما قبل از عيد نوروز و در فاصله تعطيلات ليگ مي‌توانيم يک بازي تدارکاتي خوب و برون‌مرزي داشته باشيم. باشگاه نيز کاملا در جريان اين موضوع است و تمامي هزينه‌ها را اين تيم ارمنستاني پرداخت مي کند. از بليط هواپيما و اقامت گرفته تا ساير هزينه‌ها. آنها از ما دعوت رسمي کرده‌اند و در شرايطي که کسي به باشگاه کمک نمي‌کند و وضعيت مالي باشگاه را نيز همه مي‌دانند فرصت و موقعيت خوبي است تا پس از مدت‌ها يک بازي تدارکاتي خوب در خارج از کشور داشته باشيم. اين بازي هنوز صد درصد و قطعي نشده و اگر باشگاه موافقت کند به ارمنستان خواهيم رفت. علي دايي هرگز نمي‌آيد همين جوري تيم را به کشور خارجي ببرد. ما کاملا حرفه‌اي وسيستماتيک عمل مي کنيم و بدون موافقت باشگاه کاري نخواهيم کرد.

دايي درباره حضور در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهيد استان مازندران گفت: اين پيشنهاد از چند وقت پيش مطرح شده بود و ما موافق حضور پرسپوليس در اين تورنمنت هستيم. در اين رقابت‌ها دو تيم ليگ برتري و دو تيم ليگ يکي حضور خواهند داشت. هنوز نام تيم‌ها صد درصد و قطعي نشده اما يکي از تيم هاي ليگ يکي احتمالا نساجي مازندران خواهد بود و ممکن است يکي از تيم‌هاي ليگ برتري ذوب آهن باشد. ما 17 تا 24 اسفند به ساري خواهيم رفت و در اين مسابقات شرکت مي‌کنيم. اين تورنمنت از چند جهت براي ما خوب است. اولا اينکه در شرايط فعلي و مشکلات مالي موجود هزينه اي براي حضور اين تورنمنت پرداخت نخواهيم کرد و امکانات تمريني نيز در اختيار ما گذاشته خواهد شد. هزينه اسکان ما در ساري بر عهده برگزار کنندگان مسابقات است. همچنين از آنجا که بازي ما با داماش در تعطيلات نوروز در سطح دريا برگزار مي‌شود برپايي اين اردو و برگزاري دو يا سه بازي در شهرستان ساري خيلي به ما کمک خواهد کرد. علاوه بر اين هماهنگي‌هاي لازم انجام شده و ما در ساري هم از زمين چمن طبيعي بهره‌مند خواهيم بود و هم قرار است در زمين چمن مصنوعي برخي تمرينات و بازي‌ها را انجام دهيم و از آنجا که بازي با داماش در چمن مصنوعي برگزار مي‌شود از اين نظر به نفع ما خواهد بود.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: براي سفر به ساري و حضور در اين تورنمنت نيز کاملا با باشگاه هماهنگ بوده و هماهنگي هاي لازم را با آقاي منتقمي قائم مقام محترم باشگاه انجام داده و بدون موافقت باشگاه نه در تورنمنت ساري شرکت مي کنيم و نه به ارمنستان مي‌رويم. فکر مي کنم در چنين شرايطي جاي تشکر هم دارد نه اينکه جهبه‌گيري شود. البته باشگاه مشکلي نداشته و موافق اين سفرها بوده و حتي شنيده ام که در حال برنامه‌ريزي براي موافقت شوراي برون‌مرزي وزارت ورزش و جوانان هستند تا سفر ما به ارمنستان انجام شود. بنده متاسفم که برخي شايعات مطرح مي شود مبني بر اينکه علي دايي بدون اينکه باشگاه در جريان باشد و بدون هماهنگي با باشگاه مي خواهد تيم را به مازندران و ارمنستان ببرد. بنده پس از سال‌ها حضور در عرصه فوتبال اين را ياد گرفته‌ام که کارها بايد با باشگاه هماهنگ شود الان هم اگر باشگاه موافق نباشد کاري نمي کنيم و تا اينجا نيز تمام امور در سايه هماهنگي با باشگاه انجام شده و مي‌توانيد اين موضوعات را از آقاي منتقمي بپرسيد. ما ايميل باشگاه ارمنستاني را در اختيار آقاي منتقمي قرار داديم تا در صورتي که باشگاه موافق است به ارمنستان رفته و اين بازي خوب را برگزار کنيم.

وي افزود: نمي دانم چرا چنين شايعاتي منتشر مي‌شود. پرسپوليس مگر تيم محلي است که بنده بدون اجازه باشگاه بخواهم تيم را به يک کشور خارجي ببرم؟ سفر تيم به يک کشور ديگر اصول و قواعد خاص خود را دارد و بايد موافقت شوراي برون مرزي و وزارت ورزش را داشته باشيم اين کارها را هم باشگاه بايد انجام دهد. ما حتي براي اردوي ساري نيز تمام هماهنگي ها را با باشگاه انجام داده ايم و اين قبيل حرف و حديث‌ها که مي‌گويند ما بدون هماهنگي با باشگاه اين کارها را مي‌کنيم صحت ندارد. تمام هدف ما اين است که تيم را در تعطيلات ليگ و وقفه ايجاد شده در شرايط آمادگي خوبي قرار دهيم وگرنه هيچکس دوست ندارد يک هفته تا 10 روز دور از خانواده باشد. ما مي‌توانستيم در تهران بمانيم و به ساري و ارمنستان هم نرويم و سه چهار بازي در تهران انجام دهيم. اتفاقا تيم‌هاي زيادي خواهان بازي با پرسپوليس بوده اند اما ما وقتي پيشنهاد حضور در تورنمنت مازندران و بازي در ارمنستان را دريافت کرده شرايط را بررسي کرديم و هزينه اي هم در اين شرايط براي باشگاه ايجاد نمي‌شود اعلام کرديم در صورت موافقت باشگاه در اين بازي‌ها و تورنمنت‌ها شرکت خواهيم کرد. اينها پيشنهاداتي بوده که از قبل دريافت کرديم و حالا جدي شده و پس از هماهنگي همه جانبه با باشگاه آنها را انجام خواهيم داد. هرگز اينگونه نبوده که خودسر و بدون هماهنگي با باشگاه بخواهيم کاري کنيم و من از بابت اين شايعه سازي‌ها متاسف و ناراحتم.

دايي درباره تاثير همدلي و اتحاد براي قهرماني پرسپوليس گفت: بدون ترديد اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم و در سه بازي پاياني که هر بازي حکم فينال را دارد بايد به هم کمک کنيم تا تيم نتيجه بگيرد نه اينکه به برخي مسائل دامن بزنيم آن هم مسائلي که اصلا ارزش ندارد و از پايه و اساس غلط است. اميدوارم بتوانيم با کمک کردن به همديگر و حمايت از تيم شاهد قهرماني پرسپوليس و ان‌شاءالله سربلندي هواداران باشيم.

دوشنبه 1392/12/05 20:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن