تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن زاده: فیروز کریمی می تواند روی نیمکت ذوب آهن اصفهان بنشیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حسن زاده: فیروز کریمی می تواند روی نیمکت ذوب آهن اصفهان بنشیند تهران - ایرنا - رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «فیروز کریمی» نامزد اصلی سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیچ مانعی برای نشستن روی نیمکت این تیم ندارد.


«اسماعیل حسن زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محرومیت هشت جلسه ای و پرداخت جریمه 100 میلیون ریالی فیروز کریمی تصریح کرد: کریمی به دلیل نوع رفتاری که در تیم فوتبال پیکان تهران با یک بازیکن خارجی این تیم داشت، از سوی کمیته انضباطی به هشت جلسه محرومیت از حضور روی نیمکت و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وی افزود: این مربی ابتدا به این رای اعتراض کرده و کمیته انضباطی رای خود را به کمیته استیناف ارسال کرد و این کمیته نیز آن را مورد تایید قرار داد.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: رای کمیته انضباطی برای اجرا به تشکیلات اجرایی فدراسیون فوتبال ارایه و لازم الاجرا شد.
حسن زاده اضافه کرد: مسوولان باشگاه پیکان تهران نیز در ادامه با این مربی به هر دلیل قطع همکاری کردند و این مربی برای ادامه فعالیت حرفه ای خود به قزوین رفت و هدایت یکی از تیم های این شهرستان را برعهده گرفت.
وی ادامه داد: کریمی در این شهر طبق قوانین عمل کرد و به رغم اینکه مربی بود، 7 جلسه در مسابقات رسمی روی نیمکت این تیم ننشست و قسمتی از محرومیتش را سپری کرد.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست جدید این مربی مبنی بر بخشودگی یک جلسه ای محرومیتش تصریح کرد: ما این موضوع را در کمیته انضباطی مطرح کرده و با آن موافقت کردیم، سپس این رای برای تایید به کمیته استیناف رفت و مخالفتی با آن نشد.
حسن زاده ادامه داد: فیروز کریمی در حال حاضر با گذراندن محرومیت و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی، هیچ مانعی برای نشستن روی نیمکت تیم ذوب آهن اصفهان ندارد و می تواند این تیم را در لیگ برتر فوتبال همراهی کند.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که این مربی محرومیتش در لیگ دسته یک بوده و آیا می شود در لیگ دیگری این محرومیت سپری شود، نیز اظهار داشت: طبق ماده 26، محرومیت از مسابقه رسمی در هر لیگی مورد پذیرش است و مهم رعایت قوانین است که این مربی آن را رعایت کرده و مانعی برای مربیگری خود ندارد.
ورزشی (4). ** 9144 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن