تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802227429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقمي: پروين از برنامه‌ريزي دايي حمايت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منتقمي: پروين از برنامه‌ريزي دايي حمايت کرد
قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: پروين وقتي که برنامه‌ريزي دايي براي تعطيلات را ديد گفت اگر ايشان صلاح بداند من هم کوچک‌ترين حرفي درباره اردوها و برنامه‌ها ندارم.

بهروز منتقمي درباره برنامه‌هاي علي دايي اظهار داشت:‌ با توجه به اينکه علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خودش فردي دانشگاهي است برنامه‌اي اصولي، دانشگاهي و بسيار علمي را که به آن اعتقاد دارد براي تمرينات پرسپوليس و شادابي لازم در تيم و آشنايي با وضعيت آب و هواي شمال کشور طراحي کرده است،‌ چون ما بايد اولين بازي خود را بعد از تعطيلات با داماش برگزار کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: به همين خاطر است که دايي توانسته تا به امروز با ترکيبي از جوان‌ها و با تجربه‌ها تيمي کارساز و موفق باشد. با توجه به هماهنگ‌هاي انجام شده دايي برنامه‌هاي جديد خود را نيز به باشگاه طبق تشخيص‌هايش اعلام کرد.

منتقمي ادامه داد: با توجه به برنامه‌هاي دايي پرسپوليس 17 اسفند براي اردوي چند روزه راهي مازندران مي‌شود و در يک تورنمنت چهارجانبه با نام شهداي گرانقدر استان مازندران شرکت خواهد کرد. اين برنامه دايي هم در راستاي آماده‌سازي تيم پرسپوليس براي بازي با داماش و دو بازي آينده است و هم براي باشگاه جنبه معنوي دارد چون با نام شهيدان بزرگ ايران اسلامي است و اين نشان مي‌دهد دايي به احترام اين بزرگان برنامه‌ريزي خود را طوري طراحي کرده که همه چيز در آن از خلاقيت، بازي‌هاي تدارکاتي و معنويت وجود داشته باشد.

وي خاطرنشان کرد: پس از اين اردوي خوبي که دايي در نظر گرفته پرسپوليسي‌ها ساعت 17 بعد از ظهر 24 اسفند ماه به تهران برمي‌گردند و باز هم با تشخيص دايي و با توجه به دعوتنامه‌اي که براي باشگاه پرسپوليس ارسال شده قرمزپوشان به مصاف تيمي به نام شيراک از ارمنستان خواهند رفت که چهار بار قهرمان ليگ اين کشور شده و به نظرم اين بازي هم محکي جدي براي پرسپوليس است البته باز هم مي‌گويم باشگاه شيراک دعوتنامه رسمي براي ما ارسال کرد که علي دايي پس از بررسي آن موافقت کرد تا تيم پرسپوليس 26 اسفند راهي ارمنستان شود، روز 28 اسفند در ديداري به مصاف شيراک ارمنستان در ايروان برود و سپس 29 اسفند به تهران بازگردد تا خود را براي سه بازي آينده آماده کند.

منتقمي در مورد حرف و حديث‌هاي فراوان درباره برنامه‌هاي دايي و عدم اطلاع پروين نيز گفت: اين موضوع صحت ندارد، تمام برنامه‌هاي علي دايي به اطلاع پروين رسانده شده و پروين موافقت خود را از برنامه‌هاي دايي اعلام کرده، پروين گفت وقتي دايي صلاح مي‌داند که اين اردوها برگزار شود من حرفي ندارم و حمايت کامل خود را از ايشان اعلام مي‌کنيم تا پرسپوليس بتواند در سه بازي آينده با قدرت به ميدان برود.

وي افزود: ما هم کمک ‌هاي خودمان را به تيم انجام خواهيم داد اما نکته جالب اين است که اين سفر هزينه‌اي براي باشگاه ندارد، مطمئن باشيد از تمام برنامه‌هاي آقاي دايي، پروين مطلع است و از همه آنها در راستاي موفقيت در سه بازي آينده حمايت کرده است. اخباري که در اين زمينه مطرح مي‌شود چندان صحيح نيست و به نظرم بايد بيشتر درباره برخي از شايعات که به راه انداخته مي‌شود، دقت کرد.

دوشنبه 1392/12/05 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن