تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812840779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای مشهور شدن با تخریب ولاسکویی که دیگر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تلاش برای مشهور شدن با تخریب ولاسکویی که دیگر نیست
هم‌اکنون که دیگر ولاسکو ‌در ایران نیست و فدراسیون هم مشغول انتخاب مربی جدید تیم ملی است، برخی‌ چهره‌های والیبالی ایران، زبان به انتقاد از ولاسکو باز کرده‌اند؛ رفتاری که ناشی از خودبینی است و چندان نسبتی با پذیرفتن بزرگی رقیب موفقشان ندارد.
کد خبر: ۳۸۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ - 24 February 2014



تلاش برای مشهور شدن با تخریب ولاسکویی که دیگر نیست
چند وقتی است که والیبال ایران با این واقعیت کنار آمده که دیگر خولیو ولاسکو را در کنار خود نخواهد دید و باید به فکر یک جانشین‌ مناسب برای مردی باشد که والیبال ایران را به دروازه‌های جهانی رساند.

به گزارش «تابناک»، دو روز پیش بود که مراسم معارفه خولیو ولاسکو در آرژانتین برگزار شد تا آرزوی مردم و رئیس‌جمهور این کشور برای حضور پرفسور روی نیمکت تیم نگون‌بخت آرژانتین ـ که مدت‌هاست با دوران اوجش فاصله دارد ـ محقق شود.

از سوی دیگر، فدراسیون والیبال ایران هم از‌‌ همان آغاز که زمزمه‌های رفتن ولاسکو به راه افتاده ‌بود، به دنبال سرمربی جدیدی برای تیم ملی بود که حالا روی سه گزینه مهم تمرکز کرده‌ است.

بنا بر این گزارش، خولیو ولاسکو به ‌رغم اینکه نزدیک به هفت ماه با تیم ملی ایران قرارداد داشت، به دلیل تقاضای فراوان مردم و رئیس‌جمهور آرژانتین، مجبور به ترک ایران شد. رفتن وزنه قدرتمندی چون ولاسکو و تلاش مسئولان فدراسیون برای یافتن جانشین مناسب و همتراز با ولاسکو، موجب شده تا برخی ‌مربیان داخلی در این رو‌ز‌ها، سخنانی بگویند که رنگ و بوی چندان خوشی ندارد.

در این باره باید گفت که بی‌گمان موفقیت والیبال ایران، نمونه مثال‌زدنی برای ورزش ایران است که تا سال‌ها می‌تواند‌ الگو و سرمشقی برای دیگر رشته‌ها باشد. جهانی شدن والیبال ایران نه نتیجه یک جرقه و اتفاق و نه نتیجه حرکت فردی یا حضور تنها یک نسل بلکه نتیجه پیشرفت سیستمی والیبال ایران بود. توسعه همه‌جانبه والیبال ایران، موجب شده که امروزه شاهد یک‌دستی در سرتاسر والیبال ایران باشیم و این گونه نیست که در یک رده سنی در سطح جهانی باشیم و در یک رده سنی در سطح آسیا هم نباشیم. این مسأله هم نتیجه سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی چندین و چند ساله مدیران والیبال ایران و صبر و شکیبایی آن‌ها بود.

در این میان، حضور چهره بزرگی چون خولیو ولاسکو نیز یکی از چندین و چند حلقه توسعه و رشد والیبال ایران بود. پس از حضور مربیان ‌داخلی و خارجی در رده‌های گوناگون سنی والیبال ایران، جای آن بود که بابت حضور یک چهره بزرگ و با تجربه جهانی والیبال ایران از سطح آسیا یک جهش بزرگ به سمت دروازه‌های جهانی داشته باشد که انتخاب درست فدراسیون والیبال، موجب محقق شدن این آرزو شد و الیبال ایران جهانی شد و حالا یکی از قدرت‌های بر‌تر جهانی است.

اما این روز‌ها و چندی پس از رفتن ولاسکو و در خلأ ایجاد شده تا انتخاب مربی جدید، برخی مربیان داخلی، سخنانی می‌گویند که هیچ گاه جنس آنها را در زمان حضور ولاسکو و پیروزی‌‌های تیم ملی ‌نمی‌شنیدیم. جالب اینکه انتقادات از ولاسکو در حالی انجام می‌شود که همین دوستان در زمان رفتن ولاسکو با گفت‌وگوهای آنچانی فدراسیون را به اهمال‌کاری در رفتن ولاسکو متهم کرده بودند، رفتن این مربی از ایران را نتیجه بی‌تدبیری فدراسیون و کاری غیر حرفه‌ای دانسته‌اند.

اما اکنون که دیگر ولاسکویی نیست که محبوبیت عمومی ‌و کارنامه قابل دفاع داشته باشد و سر فدراسیون هم به انتخاب مربی جدید گرم است، این دوستان شروع به انتقاد از ولاسکو کرده‌اند؛ سخنانی نظیر اینکه «فرق من با ولاسکو چیست؟»، «ایران ولاسکو را احیا کرد»، «کمک‌های ولاسکو در تیم ملی توپ جمع‌کن هستند» و... ‌این روز‌ها در خروجی روزنامه‌ها و صفحات ورزشی روزنامه‌های بسیاری به چشم می‌خورد.

باید گفت، سخنان این‌ دوستان نشان از آن دارد که به بزرگ شدن سیستم والیبال ایران، باور چندانی ندارند و توسعه سیستمی والیبال در ایران را نا‌دیده گرفته‌اند و با همین فرمول، بر این باورند که رفتن ولاسکو به روند رو به رشد والیبال ایران ضربه می‌زند؛ اما واقعیت این است که ولاسکو هم قطعه‌ای از پازل بزرگ شدن والیبال ایران و حاصل یک انتخاب درست در فدراسیون والیبال بود؛ بنابراین، همین منطق ‌ایجاب می‌کند که گزینه بعدی سرمربیگری والیبال ایران هم از میان مریبانی باشند که سابقه پیروزی در لیگ جهانی و المپیک را داشته باشند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن