تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 67 مقاله از اساتيد و حوزويان لرستان به همايش ملي سيره علوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۲ب.ظ)
ارسال 67 مقاله از اساتيد و حوزويان لرستان به همايش ملي سيره علوي از مجموع 109 مقاله ارسالي به همايش ملي سيره علوي 67 مقاله مربوط به اساتيد، حوزويان و دانشجويان لرستان است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مير، دبير همايش ملي سيره علوي امروز، پنجم اسفند در همايش ملي سيره علوي که به ميزباني دانشگاه ازاد اسلامي واحد خرم‌آ‌باد برگزار شد، گفت: با فراخوان مقالات همايش ملي سيره علوي در مجموع 109 مقاله از استان‌هاي مختلف به دبيرخانه اين همايش واقع در دانشگاه آزاد ‌خرم‌آ‌باد ارسال شده است که از اين تعداد مقاله 61/50 درصد آن يعني 67 مقاله مربوط به آقايان و 38/50 درصد يعني 42 مقاله مربوط به بانوان بوده است.
وي افزود: از لرستان 65 مقاله، از خراسان 10 مقاله، از تهران و اصفهان 9 مقاله، از همدان 5 مقاله و از استان مرکزي نيز 4 مقاله به دبيرخانه اين همايش ملي در استان لرستان ارسال شده است.
مير هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي با مباني و اصول و رويکرد‌هاي سياسي و اقتصادي امام علي(ع) بيان و اضافه کرد: از مجموع اين 109 مقاله که به دبيرخانه همايش سيره علوي ارسال شده 42 درصد داراي مدرک کارشناسي ارشد، 27 درصد مدرک دکترا، 3 درصد داراي تحصيلات حوزوي و 11 درصد نيز دانشجو و دانش‌آموز هستند.
دبير همايش ملي سيره علوي در پايان اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، پنجمين همايش ملي سيره علوي امسال با موضوع بازشناسي سيره علوي با رويکرد سسياسي و اقتصادي برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن