تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد+تصاویر وزارت اطلاعات برخی تصاویر و اسناد منتشر نشده از تروریست معدوم عبدالمالک ریگی را منتشر کرد.

وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از تروریست معدوم "عبدالمالک ریگی" منتشر کرد
 

وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد
این وزارت به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی تصاویر و اسناد منتشر نشده از تروریست معدوم عبدالمالک ریگی را منتشر کرد.
 وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد

وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد

وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد
در گزارش وزارت اطلاعات آمده است: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده‌اند با طرق گوناگون در صدد بر اندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمدی (ص) بر آیند.
 
گروهک‌های ضد انقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ 8 ساله، تروریسم، تهاجم فرهنگی، روش‌های بر اندازی نرم و... راهبردها و تاکتیک‌های برگزیده  دشمن در طول این سالیان بوده است.
 
در این میان اما ساختن گروه‌های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح‌های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیر واقعی نشان دادن اسلام معرفی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس‌های جاسوسی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.
 
گروهک تروریستی «جندالشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزارهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می‌شود که با تلفیق نگاه‌های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود. شهادت ده‌ها تن از هم وطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان گیری‌های وحشیانه و ... بخشی از اعمال سیاه پرونده «جندالشیطان» است.
 
دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت‌انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس‌های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از  تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشر شده تا گوشه‌ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن گردد.
وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از ریگی منتشر کرد
باشگاه خبرنگاران

دوشنبه 5 اسفند 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن