تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802604128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین آزمون آسیایی فرکی با فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اولین آزمون آسیایی فرکی با فولاد
کد خبر: ۳۸۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳ - 24 February 2014


فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود که در یکی از دیدارهای حساس روز نخست استقلال در ورزشگاه آزادی از نماینده عربستان پذیرایی خواهد کرد.


به گزارش تسنیم، در هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) تیم‌های استقلال در گروه  A و فولاد در گروه B مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت. در این روز استقلال در خانه میزبان الشباب عربستان است و فولاد در دوحه قطر مقابل تیم الجیش قرار می‌گیرد.


استقلال ایران - الشباب عربستان


آبی‌پوشان تهران به عنوان بهترین تیم ایرانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرای نماینده عربستان هستند. استقلال فصل قبل پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه D در مرحله یک هشتم نهایی الشباب امارات و در مرحله یک چهارم نهایی تیم بوریرام تایلند را از پیش‌رو برداشت. این تیم در مرحله نیمه نهایی با پذیرش شکست 4 بر 2 در مجموع 2 بازی رفت و برگشت مقابل تیم اف.سی سئول کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفت. تیم تحت امر امیر قلعه‌نویی بازی رفت را در سئول 2 بر صفر باخت و در تهران نیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 مقابل نماینده کره نرسید.


الشباب که فصل گذشته در گروه A با تراکتورسازی همگروه بود به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد و در نهایت هم پس از پشت سر گذاشتن الغرافه قطر، توسط تیم کاشیوا ریسول ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.


اگر این قاعده تجربی را که بازی اول تیم‌ها در هر تورنمنتی از اهمیت مضاعف برخوردار است را مدنظر قرار دهیم، باید گفت این اهمیت مضاعف برای استقلال و الشباب به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های صدرنشینی و صعود، دوچندان است.


قلعه‌نویی بعد از شکست سنگین مقابل ملوان و واگذاری صدر جدول رده‌بندی به فولاد، تیمش را مهیای دیدار با الشباب کرده و این در حالی است که با توجه به جدایی بازیکنان تاثیرگذاری مثل فرهاد مجیدی و جواد نکونام با جذب ایمان مبعلی به عنوان بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان به دنبال تقویت فرایند بازی‌سازی در میانه میدان است. سرمربی استقلال از ابتدای فصل با وجود به خدمت گرفتن نفرات مختلفی مثل احمد جمشیدیان که در نهایت اسیر مصدومیت بلند مدت شد یا بازیکن جوانی به نام ایمان باصفا که معتقد بود می‌تواند معضل بازی‌سازی استقلال را حل کند اما این طور نشد، نتوانست جای خالی مجتبی جباری را پُر کند و در نهایت هم دست یاری به سوی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان دراز کرد و به هر ترتیب موفق شد رضایت‌نامه مبعلی را بگیرد.


برای استقلالی که کمبودهایش در مسابقات لیگ برتر خودمان هم به چشم می‌آید، تقابل با تیمی چون الشباب که همپای دیگر باشگاه‌های نامدار عربستان از بازیکنان خوب خارجی سود می‌برد یک دغدغه جدی محسوب می‌شود.


استقلال درحالی مقابل الشباب عربستان قرار می‌گیرد که در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در سال 2010 با شکست 3 بر 2 مقابل این تیم عربستانی فرصت حضور در جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها را از دست داد. حالا فرصت انتقام برای استقلال فراهم است تا در همین گام اول به حریف اصلی خود در گروه A لیگ قهرمانان ضرب شست نشان دهد.
در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الجزیره امارات و الریان قطر به مصاف هم می‌روند.


الجیش قطر- فولاد ایران


فولاد در اولین دیدار گروه B در دوحه میهمان الجیش خواهد بود و باید گفت نام نماینده قطر به عنوان یکی از مدعیان صعود در این گروه مطرح است. الجیش نیز همچون حریف عربستانی این فصل استقلال، فصل گذشته با تراکتورسازی همگروه بود و در نهایت هم بعد از الشباب به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد اما با شکست مقابل الاهلی عربستان (3 بر یک در مجموع 2 بازی) از دور مسابقات کنار رفت.


فولادی‌ها فصل گذشته با حسین فرکی ناکامی‌های چند سال قبل را جبران و در موفقیتی ارزشمند سهمیه حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان را کسب کردند. حالا بازی خارج از خانه مقابل تیم قطری اولین آزمون آسیایی فرکی با فولاد است.


نماینده خوزستانی ایران در لیگ قهرمانان تیمی ناشناخته برای رقبایش محسوب می‌شود که در فوتبال امروز دنیا این مسئله نوعی برتری به حساب می‌آید و از آن می‌توان به عنوان یک ابزار قابل اتکا در برنامه‌های تاکتیکی استفاده کرد، خصوصاً در بازی اول؛ اگرچه فولاد به عنوان صدرنشین لیگ ایران کارش را در لیگ قهرمانان آغاز می‌کند و این نکته برای هر مربی باهوشی یک هشدار منطقی است.
تیم فرکی در چنین فضای سهل و ممتنعی حتی در صورت تساوی مقابل الجیش هم نتیجه مناسبی کسب کرده و بدون شک گرفتن یک امتیاز از بازی دوحه برای تیم دونده فولاد دور از دسترس نیست. با توجه به اینکه تاکتیک‌های محور فرکی بر انتقال سریع توپ بین خطور سه‌گانه، پرس در یک سوم دفاعی خودی و نفوذ مداوم مهاجمان سرعتی بین دفاع حریف استوار است، زمین مناسب ورزشگاه عبدالله بن خلیفه می‌تواند زمینه‌ساز عملکرد موفق فولاد در دیدار سه‌شنبه شب شود.


فولاد در آخرین دیدار خود در لیگ برتر روز 27 بهمن مقابل نفت تهران به تساوی یک بر یک دست یافت و با تک امتیاز همین بازی، صدرنشین شد. این تیم با استراحت کافی و در اختیار داشتن زمان مناسب مهیای دیدار با الجیش شده است.


دیگر دیدار این گروه نیز بین الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان برگزار می‌شود.


برنامه بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شرح زیر است:


سه‌شنبه 6 اسفند 92
گروه A
الجزیره امارات - الریان قطر، ساعت 18:50، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی
استقلال ایران - الشباب عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی تهران
گروه B
الجیش قطر - فولاد ایران، ساعت 18:30، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه
الفتح عربستان - بنیادکار ازبکستان، ساعت 20:30، ورزشگاه ملک عبدالله بن جلاویِ الحسا
چهارشنبه 7 اسفند 92
گروه C
تراکتورسازی ایران - الاتحاد عربستان، ساعت 16، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
العین امارات - لخویا قطر، ساعت 19:30، ورزشگاه بن زاید العین
گروه D
السد قطر - سپاهان ایران، ساعت 19، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه
الهلال عربستان - الاهلی امارات، ساعت 20:55، ورزشگاه ملک فهد ریاض  












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن