تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803957631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربازان یورگن کلوپ در سرمای روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سربازان یورگن کلوپ در سرمای روسیه




نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در سرمای مسکو به دیدار زنیت می رود و منچستر یونایتد با دیوید مویس مهمان المپیاکوس خواهد بود.





ایسنا: نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در سرمای مسکو به دیدار زنیت می رود و منچستر یونایتد با دیوید مویس مهمان المپیاکوس خواهد بود.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با دو دیدار دیگر ادامه می‌یابد.

بوروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها باید در سرمای روسیه به دیدار زنیت برود. دیداری که به دلیل سرمای هوا در کشور روسیه چند ساعت زودتر از دیگر دیدار فردا شب برگزار می‌شود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم ‌می‌روند که شرایط چندان خوبی ندارند. بوروسیا دورتموند این فصل در رقابت های بوندسلیگا نتوانسته است عملکرد خوب فصل گذشته خود را تکرار کند. آنها شنبه در رقابت های بوندسلیگا در خانه هامبورگ به میدان رفتند و در پایان با 3 گل شکست خوردند. این شکست ششمین شکست زرد‌پوشان آلمانی در این فصل بوندسلیگا محسوب می‌شود که باعث شده است در رده سوم جدول باقی بمانند. آنها در حال حاضر تمرکز خود را به جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا معطوف کردند.

دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ با تیم های آرسنال، ناپولی و مارسی در یک گروه قرار گرفت و در حالی که تا روزهای پایانی در رده سوم قرار داشت موفق شد به عنوان تیم نخست و بالاتر از آرسنال صعود خودش را به جمع 16 تیم برتر اروپا قطعی کند. آنها که دیگر ماریو گوتسه را در ترکیب خود نمی‌بینند، در این فصل نیز امیدهای خودشان را به ساق های روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دوخته‌اند. از طرفی زنیت این فصل در لیگ روسیه عملکرد خوبی داشته و با کسب 40 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به لوکوموتیو مسکو در رده دوم جدول قرار گرفته است.

زنیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در کنار آتلتیکو مادرید، آستریا وین و پورتو در گروه G قرار گرفته بود و در نهایت موفق شد با کسب تنها 6 امتیاز از 6 دیدار به عنوان تیم دوم پس از آتلتیکو مادرید راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شود. زنیت در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان برابر آستریا وین با نتیجه 4 بر یک شکست خورد اما شکست پورتو در اسپانیا برابر آتلتیکو مادرید باعث شد تیم روسیه‌ای راهی مرحله حذفی شود.

در دیگر دیدار این مرحله منچستریونایتد در یونان به دیدار المپیاکوس می رود. منچستریونایتد با دیوید مویس یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشته است و بعید به نظر می‌رسد بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. در صورتی که منچستر نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، تنها راهی که باعث خواهد شد این تیم در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشد قهرمانی در رقابت‌های این فصل است. آنها پس از بازگشت فان‌پرسی قدرتمند شده و با حضور وین رونی و فان‌پرسی در خط حمله توانستند شنبه در لیگ برتر با 2 گل کریستال‌پالاس را شکست دهند. پیروزی در یونان می‌تواند منچستر‌یونایتد را به ساحل آرامش نزدیک‌ کند. خبر خوب برای منچستر تمدید قرارداد وین رونی است که به شایعات پیوستن این بازیکن به چلسی پایان داد. منچستر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در گروه یک بالاتر از بایر لورکوزن به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود در حالی که المپیاکوس پس از پاری سن ژرمن به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است. منچستر‌یونایتد بازیکن مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد اما نمی‌تواند از حضور خوآن ماتا در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند زیرا این بازیکن در این فصل لیگ قهرمانان برای چلسی به میدان رفته است.

برنامه بازی‌ها

المپیاکوس - منچستریونایتد

زنیت - بوروسیادورتموند







تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن