تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802669976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل ورودی تیم ˈآفاقˈ فیروزکوه برای حضور در رقابت های فوتسال دسته دوم کشور حل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکل ورودی تیم ˈآفاقˈ فیروزکوه برای حضور در رقابت های فوتسال دسته دوم کشور حل شد فیروزکوه- ایرنا- با مساعدت فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مشکل ورودی تیم آفاق این برای حضور در رقابت های فوتسال دسته دوم کشور برطرف شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، طی هفته ها و ماه های گذشته، نبود حامی مالی برای حضور در رقابت های معتبری از این دست به دغدغه اصلی کادر سرپرستان، مربیان و بازیکنان آفاق تبدیل شده است.
در حالی که پرداخت ورودی 110 میلیون ریالی حضور در رقابت های معتبری از این دست به ساعات پایانی و اتمام مهلت تعیین شده نزدیک می شد، با دخالت فرمانداری فیروزکوه این مشکل مرتفع شد؛ اما سایر مشکلات اعزام تیم کماکان به قوت خود باقی است.
ˈستار وطنیˈ مدیرعامل موقت باشگاه آفاق در این زمینه به ایرنا گفت: این باشگاه از مرداد ماه 91 به مقام قهرمانی لیگ برتر توابع استان تهران رسیده و تاکنون پیگیر حل مشکل اسپانسر و حمایت کننده مالی از طریق مسؤولان شهرستانی، استانی و حتی کشوری است؛ اما به رغم برخی قولهای مساعد تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.
وی اظهارکرد: به ناچار در برهه حساس کنونی که رقابت ها به زودی آغاز می شود، دست یاری به سوی همشهریان عزیز، خیّرین و افراد بانفوذ و صاحب اعتبار منطقه دراز کرده ایم.
وطنی با ابراز تاسف از اینکه پس از سالها ورزش شهرستان صاحب یک تیم در سطح کشوری شده، اما برای کسانی که توانایی یاری و مساعدت دارند چندان اهمتی ندارد، خاطرنشان کرد: چنانچه فرد یا افرادی تمایل به کمک به این باشگاه و اعتلای هر چه بیشتر نام فیروزکوه در سطح کشور دارند، می توانند با هیأت مدیره، مدیرعامل یا سایر اعضای فنی باشگاه تماس حاصل کنند.
ˈکاظم شادمهرˈ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: حضور در این رقابت ها به هزینه ای حداقل 130 میلیون تومانی نیاز دارد.
این در حالی است که به گفته ˈمجتبی احمدیˈ سرمربی آفاق، لباس یک دست این تیم برای حضور در رقابت های جام حذفی کشور که حدود یک ماه پیش در مقابل تیم ˈکات شاهرودˈ برگزار شد، تنها 2 دقیقه پیش از شروع این مسابقه به دست بازیکنان رسیده بود.
در این رقابت ها تیم ها در 2 گروه نیمه شمالی و نیمه جنوبی کشور دسته بندی شده اند که تیم آفاق با قرار گرفتن در گروه نیمه شمالی، با تیم های “سردشت آذربایجان غربی”، “صفاطوس مشهد”، “شهرداری مشهد”، “کات شاهرود”، “مقاومت قرچک”، “شهرداری رشت”، “شهرداری جزین گرگان”، “شهید فرجی قزوین” و “بار و بنه قزوین” همگروه شده است.
برگزاری رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور که مقرر بود از اسفندماه 92 با حضور 20 تیم در 2 گروه 10 تیمی آغاز شود، با تصمیم جدید کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان تهران به سال 93 موکول شد.
نخستین بازی تیم آفاق با سردشت آذربایجان غربی است که به میزبانی فیروزکوه برگزار می شود.
2 تیم برتر این رقابت ها در بازی های پلی آف به مصاف تیم های اول و دوم گروه نیمه جنوبی می روند و تیم های برتر راهی لیگ فوتسال دسته اول کشور می شوند.
همچنین چهار تیم از این گروه که کمترین امتیازات را کسب کرده باشند، به رقابت های لیگ مناطق کشور سقوط می کنند.
تیم فوتبال آفاق فیروزکوه متشکل از بازیکنان بومی و محلی فیروزکوه برای نخستین بار از تاریخ تاسیس در سال 82، با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر توابع استان تهران به رقابت های لیگ دسته سوم کشور راه یافته بود، اما به دلیل نبود حامی و اسپانسر مالی مجبور به فروش امتیاز و خرید امتیاز حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد.
تیم آفاق نخستین بار از سال 82 با عنوان تیم فوتسال ˈاستقلالˈ فیروزکوه آغاز بکار کرد؛ در سال 84 مجوز تاسیس مدرسه فوتبال آفاق را از اداره کل تربیت بدنی استان تهران دریافت کرد و درسال 86 به عنوان مؤسسه فرهنگی- ورزشی آفاق ثبت شد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن