تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس آخر فصل از هم می پاشد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرسپولیس آخر فصل از هم می پاشد


نگاهی به قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، ابتدا مشکلاتی که قرار است بزودی دامن مدیران جدید باشگاه را بگیرد نشان می دهد و سپس، علت رفتن رویانیان قبل از اتمام فصل را روشن می کند. ستاره هایی که او با افتخار خریده بود، فقط یک سال دوام دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همه ستاره های تیم فوتبال پرسپولیس، از جمله سید جلال حسینی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد نوری، نیلسون، سید صالحی، محسن مسلمان، مارکو، قاسم دهنوی ، میثم حسینی ، فرزاد حاتمی و مهرداد پولادی که رویانیان با اهدا بنز و پورشه  و قراردادهای میلیاردی و در برخی موارد با زیرپاگذاشتن مقررات قانونی و عرفی بازار نقل و انتقالات به خدمت گرفت، در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهند بود و برای ماندنشان، مدیران جدید علاوه بر ناز کشیدن و بله گرفتن، باید دوباره با آنها قرارداد ببندند.   اگرچه باشگاه ها و مدیران معتبر می کوشند با بازیکنان مطرح قراردادهای بسیار بلندمدت ببندند تا حتی در صورت نخواستنش نیز از رفتن او پولی نصیب باشگاه شود، اما امضای قراردادهای کوتاه مدت نیز گاهی در صورت نیاز رخ می دهد. با این حال قراردادهای کوتاه مدت و یک ساله در باشگاه های ایرانی بیشتر از سایر نقاط جهان رایج است و علل مختلفی دارد که یکی از آنها، رفت و آمد مدیران متعددی است که نهایتا می توانند یک فصل را ببینند و حتی اگر مطمئن باشند که چند سال دیگر هم در باشگاه خواهند ماند، باز هم فقط یک فصل را می بینند و پس از امضای قرارداد با ستاره ها، پیروزمندانه عکس می گیرند و بمب نقل و انتقال می ترکانند.   رویانیان که در زمان خرید برخی از بازیکنان برای تیم کهکشانی و جهانی مورد نظرش، برخلاف مقررات و قبل از پایان لیگ با آنها مذاکره و توافق کرده بود و با افتخار اعلام می کرد "ما زودتر از دیگران به بازار رفیتم" این بار نیز قبل از پایان لیگ از بازار خارج شد تا در زمان خالی شدن تیم از بازیکنان، مدیر نباشد.   قراردادهای بازیکنان با رویانیان نشان می دهد که دو ماه دیگر در پایان فصل سیزدهم، پرسپولیس همه بازیکنان اصلی اش را از دست خواهد داد و مدیران جدید، علاوه بر پرداختن دستمزدهای قراردادهای قبلی، باید قراردادهای جدید با آنها ببندند.   بر اساس اظهارات بازیکنان پرسپولیس که فارس منتشر کرده، حداقل 8 بازیکن پرسپولیس اردیبهشت ماه بازیکن آزاد خواهند بود.
حمید علی‌عسگر(7) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.
  حسین ماهینی(13) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما قرارداد اوطبق یک شرایط خاص است و طرفین باید به قول‌های یکدیگر عمل کنند.
  رضا حقیقی(9) با رفتن رویانیان قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد. یعنی یک بند در قرارداد حقیقی وجود دارد که با رفتن رویانیان او هم آزاد می‌شود!   رضا محمدی(1) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.
  امیر عابدزاده(22) یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما قرارداد او نیز شرایط خاصی دارد و با یک بند که در آن گنجانده شده او نیز می تواند بازیکن آزاد باشد.
  فرشاد قاسمی( 25) دو سال دیگر قرارداد دارد.
  پیام صادقیان(11) یک سال دیگر قرارداد دارد اما در صورت داشتن پیشنهاد از باشگاه های خارجی، او بازیکن آزاد خواهد بود!!
محمدرضا خلعتبری(99) یک سال دیگر قرارداد دارد اما باز هم بندی در آن وجود دارد که باید طرفین با شرایط یکدیگر کنار بیایند. یعنی در عمل او اگر بخواهد می تواند برود!
میلاد کمندانی(19) دو سال دیگر قرارداد دارد.
محمد عباس‌زاده(33) دو سال دیگر قرارداد دارد.
امید عالیشاه(2) یک سال دیگر با پرسپولیسی‌ها قرارداد دارد.
مهرداد کفشگری(18) دو سال دیگر با پرسپولیسی‌ها قرارداد دارد.
 


یک شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن