تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803117628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار:هيچ‌کس قصد برکناري کي‌روش را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرانچار:هيچ‌کس قصد برکناري کي‌روش را ندارد
سرمربي تيم فوتبال سپاهان تاکيد کرد هيچکس به دنبال برکناري کارلوس کي‌روش از سرمربيگري تيم ملي فوتبال کشورمان نيست.

زلاتکو کرانچار در خصوص شرايط تيم فوتبال سپاهان پيش از ديدار اين تيم برابر السد قطر عنوان کرد: شرايط خيلي خوبي داريم و براي اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا باانگيزه هستيم.

به گزارش تسنيم، وي با ابراز رضايت از وضعيت بازيکنان تيم فوتبال سپاهان افزود: ما قصد داريم در اولين مسابقه خود نتيجه خوبي بگيريم تا گام محکمي در مرحله گروهي برداريم و بتوانيم براي راهيابي به مرحله دوم هم پايه محکمي بگذاريم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که چقدر از حريف روز چهارشنبه زردپوشان شناخت دارد، گفت: ما فيلم‌هاي زيادي را از تيم السد مشاهده کرديم و اين تيم به خوبي آناليز شده است. آشنايي کاملي از تيم السد داريم و مي‌دانيم که تيم بسيار خوبي است اما امکان بردمان برابر اين تيم زياد بوده و مي‌توانيم حريف قطري را در خانه‌اش شکست دهيم.

کرانچار با اشاره به حضور رائول گونزالس در ترکيب تيم فوتبال السد قطر اظهار داشت: روز چهارشنبه بازي خودمان را انجام مي‌دهيم و کاري به حريف نداريم. مطمئناً رائول بازيکن توانايي است اما ما فقط به بازي خودمان فکر مي‌کنيم.

وي همچنين تاکيد کرد همه بازيکنان سپاهان در اختيار کادر فني هستند و بدون مشکل تمرينات خود را انجام مي‌دهد. کرانچار درباره اينکه نويدکيا و سوکاي آمادگي بازي 90 دقيقه‌اي را دارند يا نه گفت: ما محرم و جواهير را در اختيار داريم اما اينکه آنها در ترکيب قرار بگيرند يا نه تصميمي است که پيش از بازي و در قطر خواهيم گرفت.

«امروز(يکشنبه) جلسه‌اي را با دکتر خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان داشتيد، در اين جلسه چه صحبت‌هايي انجام داديد؟»، سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال خاطرنشان کرد: صحبت‌هاي اين جلسه مباحث کلي بود و در خصوص وضعيت تيم براي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و اينکه بايد چه کارهايي را انجام دهيم تا در اين مسابقات نقش مهمي را ايفا کنيم، صحبت کرديم.

کرانچار در واکنش به اين موضوع که فدراسيون فوتبال اعلام کرده باشگاه‌ها براي در اختيار گذاشتن بازيکنان ملي‌پوش خود موافقت کرده‌اند و آيا در اين باره با خليليان صحبتي کرده است يا خير، تاکيد کرد: صحبت‌هاي من هماني است که پيش از اين گفته‌ام. من با جدايي بازيکنان ملي‌پوش سپاهان پيش از پايان ديدارهاي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا مخالفم. اکنون پاي منافع فدارسيون و تيم ملي در ميان است اما اگر مديريت باشگاه سپاهان با جدايي بازيکنان موافقت کرده باشد کاري از دست من ساخته نيست.

کي‌روش قرار است به قطر برود تا علاوه بر تماشاي ديدارهاي تيم‌هاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان مقابل الجيش و السد قطر با بازيکنان ملي‌پوش اين تيم‌ها و سرمربيان تيم‌هاي فولاد و سپاهان نيز درباره اردوهاي تيم ملي صحبت کند. کرانچار در خصوص اينکه اگر کي‌روش با او جلسه بگذارد در چه خصوص با سرمربي تيم ملي صحبت خواهد کرد، اظهار داشت: معتقدم بازيکنان با حضور در بازي‌هاي سنگين و بين‌المللي ليگ قهرمانان آسيا بيشتر مي‌توانند توانايي خود را بالا ببرند تا اينکه بخواهند به صورت گلخانه‌اي در اردوهاي متعدد شرکت کنند!

وي ادامه داد: صحبت‌هايي که انجام مي‌دهم به خاطر منافع تيم ملي فوتبال ايران است و شرايط ايجاب مي‌کند ملي‌پوشان باشگاه‌ها که سرمربي تيم ملي هم حساب ويژه‌اي روي آنها باز کرده به تيم‌هاي خود در آسيا کمک کنند تا اينکه در اردوهاي مختلف به سر ببرند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان با تاکيد بر اينکه بازيکنان اين تيم با بازي در ليگ قهرمانان آسيا کمک بيشتري به تيم ملي خواهند کرد، گفت: نکته‌ مهمي که بايد بگويم اين است که هيچ‌کس قصد برکناري کي‌روش از تيم ملي را ندارد!

«آيا کسي گفته کرانچار قصد برکناري کي‌روش از تيم ملي را دارد و شما چنين قصدي داريد؟» کرانچار در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: نه، نه، نه. به هيچ وجه چنين چيزي نيست و من انگيزه‌اي براي اين کار ندارم و تمام تمرکزم روي سپاهان است.

وي در پايان تصريح کرد: باز هم مي‌گويم بازيکناني که قرار است به تيم ملي دعوت شوند و در تيم‌هاي سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتورسازي عضويت دارند مطمئناً با بازي در ليگ قهرمانان آسيا مي‌توانند با فرم بهتري در اردوي پيش از جام جهاني تيم ملي حضور پيدا کنند.

يکشنبه 1392/12/04 13:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن