تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرام - ذوب آهن برای صدرنشینی با چاشنی بازگشت صمد و حدادی به لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهرام - ذوب آهن برای صدرنشینی با چاشنی بازگشت صمد و حدادی به لیگ تهران - ایرنا - دیدار های هفته سوم از دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری چهار دیدار فردا( دوشنبه) برگزار خواهد شد.


به گزارش ایرنا، هفته سوم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال فردا در دو گروه در چهار بازی برگزارخواهد شد. در حساس ترین این دیدار ها از گروه دوم تیم های مهرام و ذوب آهن به مصاف هم خواهند رفت.
درگروه نخست این مسابقات پتروشیمی بندر امام پرستاره ترین تیم این فصل لیگ برتر باهدایت خود باید به مصاف دانشگاه آزاد تهران باهدایت مهران شاهین طبع برود.
پتروشیمی که با چهارامتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد خیلی امیدوار است با پیروزی در این مسابقه جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کند.
البته دانشگاه ازاد که با سه امتیاز با فولاد ماهان هم امتیاز است و در جایگاه سوم این گروه قرار دارد می تواند با شگفتی سازی و پیروزی مقابل میزبان خود حتی به صدر جدول برسد.
در دیگر دیدار این گروه نیز فولاد ماهان باید به مصاف هفت الماس قزوین تیم قعر نشین گروه یک برود.
در گروه دوم این مسابقات فردا حساس ترین بازی این هفته میان دو تیم هم امتیاز، مهرام وذوب آهن برگزار می شود که پیروز این میدان می تواند به شکلی صدرنشینی خود را در گروه یک تثبیت کند.
مصطفی هاشمی برای این دیدارصمد نیک خواه بهرامی کاپیتان تیم ملی را بعد از چند ماه دوری از مهرام برای حضور درلیگ چین وهمچنین حامد حدادی بهترین بازیکن آسیا را در اختیار خواهد داشت و به طور حتم حضور این دو بازیکن قدرت مهرام را بسیار افزایش خواهد داد و شاید لیگ را از تک قطبی بودن خارج کند و به شکلی شانس قهرمانی تیم پرستاره پتروشیمی را کاهش دهد.
همچنین دردیگردیدارهای این گروه همیاری زنجان بایدبه مصاف صنایع پتروشیمی برود.
در گروه یک این مسابقات تیم پتروشیمی بندر امام در جایگاه نخست قرار دارد و بعد از این تیم فولاد ماهان اصفهان، دانشگاه آزاد و هفت الماس قزوین در جایگاه دوم تا چهارم قرار دارند.
در گروه یک نیز تیم های هم امتیاز ذوب آهن و مهرام جایگاه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و پس از این دو تیم همیاری زنجان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفته اند.
در پایان این مرحله و پس از مشخص شدن رتبه بندی، تیم ها باید به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر بروند.
ورزشی (5) **9118**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن