تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803060010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌هاي مشارکتي بدون ارائه پيوست فرهنگي تصويب نخواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۰ب.ظ)
در جلسه کميسيون مشارکت‌هاي شورا عنوان شد پروژه‌هاي مشارکتي بدون ارائه پيوست فرهنگي تصويب نخواهند شد رئيس کميسيون مشارکت‌هاي اقتصادي شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: ازسال آينده قراردادهاي سرمايه گذاري مشارکتي بدون پيوست فرهنگي در شوراي شهر موافقت نخواهد شد.
ّه گزارش خبرگزاري موج از شوراي اسلامي شهر مشهد، حجت السلام والمسلمين علي اصغر لطفي در جلسه کميسيون مشارکت‌ها گفت: به دليل اهميت تهيه پيوست فرهنگي پيش از اجراي طرح‌ها، شوراي شهر از سال آينده با پروژه‌هاي پيشنهادي مشارکتي که پيوست فرهنگي نداشته باشند، موافقت نخواهد کرد.
وي افزود: به منظور ايجاد شهر اسلامي بايد از متون گذشته از جمع آثار شيخ بهايي استفاده شود.
جهانبخش عضو کمسيون امور اقتصادي و سرمايه گذاري با بيان اينکه پيوست فرهنگي تنها در حد يک شعار باقي مانده است، تاکيدکرد: براي پيوست فرهنگي مقاله و کتاب‌هايي زيادي انتشار يافته است و بايد ملاک‌هايي براي سنجش پيوست فرهنگي ارايه شود تا بتوان آن ملاک‌ها را ارزيابي کرد و بايد در کنار نقشه مصداق‌ها نيز بيان شود.
عامري فرد، عضو کمييسيون امور اقتصادي نيز گفت: بايداز آيات و رواياتي که در زمينه پيوست فرهنگي تاکيد دارد استفاده کرد.
نخعي راد، عضو ديگر کميسيون نيز گفت: بايد ملاک‌هايي براي پيوست فرهنگي ارايه شود تاسطح شهر را بر اساس ان ملاک‌ها مورد ارزيابي قرار گيرد.
مشاور اقتصادي شورا، در اين خصوص به سخنان مقام معظم رهبري در سال ۸۶ مبني بر لزوم ارائه پيوست فرهنگي در پروژه‌ها اشاره کرد وگفت: مشهد با وجود حرم مطهر رضوي، ارزش فرهنگي و ميراث معنوي مردم ايران محسوب مي‌شود.
وي تصريح کرد: در سند چشم انداز کشور نيز بر مسئله پيوست فرهنگي اشاره شده است و برنامه پنجم و شوراي عالي انقلاب فرهنگي بر موضوع پيوست فرهنگي در شهر‌ها تاکيد دارند.
وي ادامه داد: از ديدگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامي، پيوست فرهنگي برنماد‌هاي بصري محتوا و برنامه‌هاي شهري بايد لحاظ شود.
در ‌‌نهايت اعضاي کميسيون به تشکيل کارگروهي ويژه براي بررسي و تعيين مصاديق پيوست فرهنگي پروژه‌ها تاکيد کردند.

در ادامه اعضاي کميسيون به بررسي لايحه شهرداري مشهد در خصوص بودجه ۱۳۹۳ شهرداري مشهد اختصاص داشت و کليات بودجه اقتصادي شهرداري مشهد در سال ۱۳۹۳ مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت.
مـدير مــالي و اداري و پشتيباني معاونت اقتصادي شهرداري مشهد، با بيان اينکه بودجه شهرداري مشهد در سه بخش چارچوب، محتوا و عناصر تهيه شده است گفت: اولين بودجه اقتصادي براي شهرداري مشهد در سال ۹۲ در نظر گرفته شد و چارچوب کلي آن به جدا بودن اصل بودجه نقدي و اصلاح آن مي‌باشد.
سيد کامران کـلالي فـرد، با اشاره به اينکه شوراي شهر، بر اختصاص درآمد سرمايه گذاري به حوزه زير ساخت تاکيد دارد، تصريح کرد: سياست‌هاي کلي شورا مورد توجه قرار مي‌گيرد و از لحاظ کيفي و کمي پيشرفت در سياست شورا تحقق مي‌يابد.
وي در ادامه با بيان اينکه سياست اين معاونت انتشار اوراق نيست، بلکه جذب آن ملاک مي‌باشد گفت: معاونت امور اقتصادي و سرمايه گذاري براي ايجاد در آمد به انتشار اوراق مشارکت اقدام مي‌کند.
مـدير مــالي و اداري و پشتيباني معاونت اقتصادي شهرداري مشهد، ادامه داد: اصل بودجه معاونت اقتصادي بايد حتما مشخص شود و مابقي بودجه در تبصره مورد توجه قرار گيرد که بودجه پيشنهادي حوزه اقتصادي مرکب از سه هزار و چهارصد و نود و شش ميليارد تومان است که در بخش منابع مشتمل بر فروش ۱۲هزارو ۵۶۰ ميليارد ريال محصولات پروژه‌هاي سرمايه گذاري و مشارکت و جذب آن و ۲۲ هزارو ۲۶۰ ميليارد ريال اوراق مشارکت و صکوک «اوراق بهادار اسلامي» مي‌باشد.
کـلالي فـرد، تصريح کرد: در بخش ساير منابع نيز۴۸هزارميليارد ريال پيشنهاد شده است که از مسير جذب منابع سرمايه گذاري و همچنين استفاده از روشهاي تامين منابع مالي و ايجاد ارزش افزوده تامين خواهد شد.
نخعي عضو کميسيون امور اقتصادي و سرمايه گذاري نيز گفت: به منظور جلوگيري از متورم شدن بودجه پيشرفت فيزيکي پروژه‌هاي مشارکتي براي هر سال در نظر گرفته شود و اين پيشرفت به عنوان در آمد شهرداري لحاظ شود.
ذاکر الحسيني عضو مي‌ه‌مان در کميسيون امور اقتصادي و سرمايه گذاري نيز گفت: با مشخص کردن ميزان پيشرفت براي هر سال مي‌توان عملکرد آن پروژه در هر سال ارزيابي کرد
در اين جلسه ضمن تاکيد اعضاي کميسيون بر ضرورت تلاش هرچه بيشتر حوزه اقتصادي در تامين منابع، با کليات لايحه پيشنهادي شهرداري در حوزه معاونت اقتصادي، موافقت گرديد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن