تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804652622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشقانه ترین بوسه تا خودکشی الناز شاکردوست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عاشقانه ترین بوسه تا خودکشی الناز شاکردوست


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۴ اسفند ۱۳۹۲.خواستگاری با گل هایی از اسکناس/ روبات برف روب/ یک درخت عجیب/غذای رستورانی با گوشت انسان/مردی که بچه هایش را برای فروش ردیف کرد/با بلوتوث مسواک بزنید/یک هتل خاص برای زوج‌های جوان خودکشی الناز شاکردوست!!!

خودکشی الناز شاکردوست!!!

الناز شاکردوست بازیگر زن جوان سینمای ایران که این روزها مشغول بازی در تازه ترین فیلم خسرو معصومی با عنوان «تابو/پدر وحشی» است در یکی از سکانسهای این فیلم خودکشی را تجربه می کند. به علت عدم هماهنگی های لازم برای فیلمبرداری این سکانس شاکردوست تا سرحد مرگ هم پیش می رود و به عبارت بهتر تصویرسازی خودکشی در برابر دوربین او را با تجربه مرگی واقعی روبرو می کند. در «تابو» شاکردوست در نقش دختری به نام «بهار» ایفای نقش می کند که به واسطه فضای پدرسالارانه حاکم بر زندگیش تصمیم به خودکشی می گیرد و برای همین چون شنا بلد نیست رفتن به دریا را بهترین راه خودکشی می کند. نقش مقابل شاکردوست در «تابو» را هادی دیباجی بازی می کند.
بیشتر...

رفتن به مراسم خواستگاری با گل هایی از جنس اسکناس

رفتن به مراسم خواستگاری با گل هایی از جنس اسکناس

رفتن به مراسم خواستگاری با گل هایی از جنس اسکناس

چن لی، جوان 27 ساله چینی تبار، با هدیه ای که داخل آن 999 گل رز ساخته شده با اسکناس های واقعی به ارزش 200 هزار یوآن بوده، برای اجابت مراسم سنتی خواستگاری در کشورش به درب منزل همسر آتی خود رفته تا با این کار میزان علاقه به همسرش را نشان دهد.
بیشتر...

روبات برف روب

روبات برف روب

روباتی طراحی شده که می‌تواند برف‌ها را پارو کند ، این روبات حتی از راه دور هم می‌تواند فرمان دریافت کند و برف‌ها را پارو نماید. این روبات شش چرخ برف ربا، هشت هزار دلار قیمت دارد و می‌تواند مسیر مشخص شده را کاملاً از برف پاک کند. وزن این روبات ۱۳۲ سانتی‌متر و ۱۷۸ کیلو گرم است و دارای دو باتری ۱۲ ولتی است. برای حرکت کردن این ربات بر روی برف‌ها چرخ‌های آن به زنجیر مجهز است.
بیشتر...

یک درخت عجیب

یک درخت عجیب

این درخت عجیب نوعی از گونه درختان بائوباب است که در سرزمین ماداگاسکار دیده شده است. ظاهر عجیب این درخت به گونه ای است که گویی یک بشکه عظیم چوبی است که چند شاخه هم به آن وصل است.
بیشتر...

غذای رستورانی با گوشت انسان

غذای رستورانی با گوشت انسان

 در ۱۳ فوریه ۲۰۱۴ رستورانی پس از کشف گوشت انسان در غذای مشتریان توسط پلیس بسته شد. به گفته رسانه نیجریه ۲سر انسان در سلفون در آشپزخانه یک رستوران در آنامبرا در جنوب نیجریه پیدا شده است که سر انسان را به عنوان غذای مخصوص در منوی غذا گذاشته‌اند. رستوران براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پلیس بسته و ۱۱ نفر دستگیر شدند. در این تحقیقات دو کلاشینکوف نیز کشف و ضبط شد.
بیشتر...

مردی که بچه هایش را برای فروش ردیف کرد

مردی که بچه هایش را برای فروش ردیف کرد

یک شهروند عربستانی تهدید کرد در صورتی که حقوق فرزندانش تامین نشود، آنان را خواهد فروخت.علوش بن منیف الدوسری گفته است که تمام تلاش هایش برای ثبت نام فرزندانش در مدارس و معالجه آنان در بیمارستان های دولتی به خاطر نداشتن کارت ملی ناموفق بوده است. وی ادامه داد: سفر با آنان به خاطر نداشتن کارت مزبور خلاف قانون بوده و بسیار دشوار است. علوش تهدید کرد، اگر کارت ملی برای فرزندانش صادر نشود و ثبت نام آنان در مدرسه صورت نگیرد، پسرانش را به کسانی می فروشد که بتوانند مسئولیتشان را قبول نماید.
بیشتر...

عاشقانه‌ترین بوسه

عاشقانه‌ترین بوسه

وداع فرزند شهید جعفرزاده با پدر
بیشتر...

با بلوتوث مسواک بزنید

با بلوتوث مسواک بزنید

مسواک از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند متصل می‌شود؛ با کمک یک برنامه نرم‌افزاری، مشاوره‌های لحظه‌ای به کاربر ارائه می‌شود که به تصحیح الگوی مسواک زدن کمک می‌کند. با استفاده از نخستین مسواک هوشمند متصل به تلفن همراه، مشاوره شخصی برای بهبود الگوی مسواک زدن و مراقبت از دندان‌ها به کاربر ارائه می‌شود. مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه، نخستین بار در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی (CES2014) رونمایی شد. بوسیله برنامه‌ نرم‌افزاری، فرآیند مسواک زدن بصورت لحظه‌ای برای کاربر نشان داده شده و راهنمایی‌های لازم برای رساندن مسواک به مناطق مختلف دهان ارائه می‌شود. امکان برنامه‌ریزی اختصاصی این برنامه نرم‌افزاری توسط دندانپزشک برای هر کاربر وجود دارد که به تصحیح کیفیت مسواک زدن و ارتقا سلامت دندان منجر می شود.زمان مسواک زدن که بطور معمول از یک دقیقه را به دو دقیقه و 16 ثانیه افزایش پیدا می کند؛ مسواک هوشمند هفته آینده در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا معرفی می‌شود.
بیشتر...

یک هتل خاص برای زوج‌های جوان

یک هتل خاص برای زوج‌های جوان

یک هتل خاص برای زوج‌های جوان

یک هتل خاص برای زوج‌های جوان

یک هتل خاص برای زوج‌های جوان

این هتل رومانتیک که در حقیقت درون یک زیر دریایی لوکس قرار دارد توسط شرکت Oliver's Travels ساخته شده است. این مکان برای زوج های جوانی که می خواهند یک خاطره منحصر به فرد را در زندگیشان تجربه کنند بسیار جای مناسبی است زیرا این زیر دریایی امکاناتی بسیار زیاد و نمای داخلی بسیار لوکسی دارد.البته این تجربه زیبا و به یاد ماندنی خرج بالایی هم دارد که تا 140 هزار دلار برای هر نفر و برای یک شب می رسد.
بیشتر...
 


یک شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن